Toon posts:

Balk onder IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ff een kort vraagje, ik heb gezocht in de search, maar er geen oplossing voor gevonden...

Hier dus mijn vraag. Na het installeren van volgens mij Messenger Plus! 2.20 is er ook allerlei reclame rotzooi geinstalleerd, waaronder een balk als Internet Explorer geopend wordt, vast wel bekend bij menige gebruiker.

Niet erg fijn dus, telkens als ik hem uitzet en naar een volgende pagina ga komt dat ding weer te voorschijn.

Ik heb al allerlei dingen geprobeerd, o.a. Messenger Plus weer verwijderd, had geen effect, wat loze mappen in Program Files verwijderd, had geen effect, Ad Aware alles laten scannen (nieuwste versie), nog steeds die balk, bij de opstartsector lopen kloten met msconfig, nog steeds niks...

Iemand nog goeie ideëen? Ik wil echt van dat ding af! Heb Windows 98 met IE 6.0.

Er staat o.a. iets over Google in de balk. Als ik hem uit wil schakelen door het vinkje weg te halen dan staat er broofxoadra bij (zo heet ie dus een btje).

• PowerAmd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
Makkie, dat is de lop.com balk, standaard bijgeleverd bij messenger plus, gebruik ad-aware of spybot om te verwijderen.

Come to the dark side.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

SPV --> SA misschien?

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

probeer spybot eens ;)
en je kan msn plus wel installeren maar dan moet je NIETS installeren van de sponsor.
daar kijk je snel overheen.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Ad-aware had idd heel veel van lop.com verwijderd, maar nog steeds die balk dus

Verwijderd

Topicstarter
Dit snap ik niet 8)7

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 18:32:
Ad-aware had idd heel veel van lop.com verwijderd, maar nog steeds die balk dus
daarom zeg ik ook spybot, die doet de rest wel ;)
http://www.pcworld.com/do...iption/0,fid,22262,00.asp

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Je vraagt niet iets over spellen. Toch? Tenzij jij MSN als een spel beschouwd. ;)
Dus zeg ik: "Dit topic hoort toch in Software Algemeen thuis?!". Dat bedoelde ik met die lettertjes. Als je dat nog niet wist. :)

[ Voor 24% gewijzigd door _the_crow_ op 01-09-2003 18:37 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Als je 'm niet kunt verwijderen, kun je 'm wel verbergen: rechtermuisknop op de desbetreffende balk en dan het vinkje weghalen.

En SA (Software Algemeen) was misschien handiger geweest dan SPV (Spielerij - Problemen & Vragen) :)

Verwijderd

Topicstarter
o, naja, sorry, maar er stond problemen e.d. Ben nu Spybot aant runnen, hopelijk doet die het...

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:53
>SA

There is no magic.

Verwijderd

Dit is niet de balk van LOP.com voor zover ik weet. Je moet de het MSN Plus! Sponsor Program verwijderen via Software in het Configuratiescherm.

Daarna kun je het beste ook nog MSN Plus! verwijderen, en Ad-aware en Spybot draaien. Installeer dan MSN Plus! opnieuw, maar zónder Sponsor Program.

Verwijderd

Topicstarter
Het Sponsor Program staat niet bij Software, is misschien al weg. Heb AD-Aware en Spybot gedraaid, heeft niet geholpen! MSN Plus heb ik ook verwijderd, stond dat alle sponsorprogramma's verwijderd zouden worden, nou, niet dus!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 19:21:
Het Sponsor Program staat niet bij Software, is misschien al weg. Heb AD-Aware en Spybot gedraaid, heeft niet geholpen! MSN Plus heb ik ook verwijderd, stond dat alle sponsorprogramma's verwijderd zouden worden, nou, niet dus!
Hmm dan lijkt het erop dat je genoeg gedaan hebt. Wat staat er allemaal bij MSCONFIG bij opstarten? Edit: let me rephase that: zet ALLES eens uit bij MSCONFIG. Helpt dat?

[ Voor 9% gewijzigd door Mike Jarod op 01-09-2003 19:27 ]

• Kevinp
  • Laatst online: 05-09 18:35
kan veel makkelijker dan spybot erzo, gewoon plus unistallen en weer installeren, alleen nu opletten.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, btje lastig te zeggen zo, de ergste troep heb ik iig uitgeschakeld, staat geen rotzooi bij zeg maar die opgestart wordt (volgens mij)

Verwijderd

LOP heeft op de site een unistaller, die haalt de balk weg en daarna Hijack this draaien.

Verwijderd

Topicstarter
de site is dus lop.com? Daar zie ik ook alleen maar zooi hoor...

Verwijderd

Topicstarter
Jahaaaaa!!!! Eindelijk! Bij Help op die site kan je een proggie downloaden die alles van ze verwijderd!

Maar wat een fuckers zijn het ook zeg! Je kan het niet eens normaal verwijderen en moet veel onderzoek doen! Ik schijt echt op dit soort dingen! Ben hier dus 2 uur mee bezig geweest :(

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
't Staat ook gewoon in Software Algemeen FAQ :)
Of je had even iets beter moeten uitkijken, je geeft de installer zelf toestemming om lop.com erop te zetten als je steeds op 'Next' drukt :o

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 19:37:
Jahaaaaa!!!! Eindelijk! Bij Help op die site kan je een proggie downloaden die alles van ze verwijderd!

Maar wat een fuckers zijn het ook zeg! Je kan het niet eens normaal verwijderen en moet veel onderzoek doen! Ik schijt echt op dit soort dingen! Ben hier dus 2 uur mee bezig geweest :(
Troost je. Ik ben net terug van een persoon die ook zijn computer had volstaan met spyware. Lop.com, C2 Media, Aureate/Radiate en Hotbar, noem ze maar op. Ongeloofelijk dat dit apparaat nog draaide. Het heeft me 3 uur gekost om ze allemaal uit te schakelen/verwijderen, met uninstallers, Ad-Aware, en Spybot. En Passant vond de virusscanner na een Live-update nog wat virussen...

Het was een P2-266 met 256 MB geheugen, 5400 RPM harde schijf, en Windows 2000. Een hel om dat schoon te krijgen... het is sowieso al aardig traag vanwege de langzame harde schijf, maar de spyware maakte de zooi nog langzamer.
Pagina: 1