Toon posts:

Samsung SyncMaster 172V2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, in de Carrefour is er momenteel deze actie die loopt van woensdag tot...
Samsung SyncMaster 172V2
resolutie: 1280 x 1024 @ 75Hz
kleuren: 16 miljoen
gezichtshoek: 140° horizontaal, 120° verticaal
reactietijd: < 25 ms
garantie: 3 jaar aan huis
er zitten geen speakers op

€369

Nu heb ik 2 vragen:
-Iemand enige id of dit op dvi werkt?
-Kopen die handel of zijn er nadelen aan? Als ik hem koop is het om er op te gamen, films te kijken, schoolwerk. Beetje vanalles dus.

Alvast bedankt.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:13
Volgens mij werken vrijwel alle (nieuwe) TFT's op DVI, dus dat zal ook bij deze wel zijn :)

Verder kan je naar de specs kijken of het wel een goed ding is. < 25 ms is een goede zaak, maar voor de rest staat er niet veel meer informatie bij. Op Samsung Syncmaster 172V2 kon ik trouwens niks vinden, op 172V echter wel.

Wat is trouwens de normale prijs? Aangezien dit aan actie is :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Wel aangezien ik ook de v2 niet vind, weet ik de normale prijs niet :).
De informatie die ik gegeven heb is de enige die in het boekje staat sorry.

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

ervanuitgaand dat het om de 172v gaat (er bestaat geen 172v2), dit is een scherm uit de Value serie van Samsung, dus geen DVI, lagere lichtopbrengst, en lagere contrast dan de andere modellen.
Prijs ligt normaal rond de 400 euro

Verwijderd

Topicstarter
Ok geen DVI, daar kan ik nog mee leven denk ik, zal dat veel verschil geven? Kan ik gamen in het donker en als er gewoon een licht aan het plafond aan is (geen zon dus die er op schijnt)? En over dat contrast, denk je dat dat een groot nadeel is?

Verwijderd

Wat is de Carrefour ?

Verwijderd

Topicstarter
Carrefour is de vroegere gb, gewoon een keten van winkels die ook in frankrijk zit.
Site: http://www.hypercarrefour.be/

• ph3n1x
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-11-2025
Ik heb dit scherm nu een week geleden gekocht, en heb totaal geen problemen om nu te posten, zonder een ander licht aan te zetten.
Je krijgt een proggie bijgelevert dat je kleurcontrast (of hoe noem je dat) te regelen.
Er zijn een 12 tal voorgemaakte, de andere kan je zelf maken
nu staat mn brightness op 82, in normaal daglicht kan dit al eens vallen tot 20.
Mn contrast blijft echter altijd op 100 staan.

De eengiste andere ledjes hier in de buurt zijn die van mn adsl modem, router, dit scherm en mn boxen.
Met het bekijken van DivX en Xvid heb ik geen last. Normaal office werk lukt er ook heel goed op.
Op dit moment heb ik wel nog geen echte snelle shooter gespeelt. Maar met de demo's van 3d marks 2001 en 2003 heb ik geen last van phreaking/ghosting.
Dit scherm werkt idd via de "normale" crt uitgang. Bij mn radeon heb ik ook een overloopstukje gekregen. DVI -> CRT heeft geen merkbaar verschil hier.

edit:

in dit topic over het gamen en TFT schermen vind je ook veel info. Het is een groot topic, maar is echt de moeite waard om het door te lezen.
/edit

[ Voor 13% gewijzigd door ph3n1x op 07-09-2003 23:19 ]

regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional

Verwijderd

Topicstarter
thanks m8
Pagina: 1