IRC servers wereldwijd?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• libralion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05-2005
Ik heb een chatroom op mijn website. De bedoeling is, dat daar mensen komen van heel de wereld. Ik ben er inmiddels achter, dat je niet zo maar alle servers kunt gebuiken. Bestaan er irc servers, waarmee je van bv. zowel Amerika als Europa kunt connecten? Of zijn er een paar grote severs, die per werelddeel altijd werken? Ik kom er gewoon niet uit.
Modbreak
spam removed

[ Voor 23% gewijzigd door Predator op 01-09-2003 18:46 ]

The real power behind whatever success I have now was something I found within myself -- something that's in all of us, I think, a little piece of God just waiting to be discovered. Tina Turner

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:45

Predator

Suffers from split brain

PNS -> SA

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 00:08

Pyrus

Hardknock life

Je kunt, voor zover ik weet, van overal naar overal verbinding maken. Hoe verder weg (en hoe meer hops en/of langzame(re) verbinding ertussen), hoe meer kans op lag wel natuurlijk.

Niet dus.
(zie post hier beneden)

[ Voor 12% gewijzigd door Pyrus op 01-09-2003 19:44 ]

LinkedIn

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
irc.networkname.com/net/org werkt prima bij de grootste IRC netwerken. En pyrus: er zijn IRC netwerken die alle 'verre' clients een K:line geven, IRCnet heeft dat volgens mij.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Het is niet de bedoeling om:
[list=A]• een nieuw topic te openen nadat je vorige gesloten is (Bestaan er wereldwijde IRC servers?)
• geen eigen inzet te tonen.
• de tips van F_J_K in "Niet hier waar dan wel?" niet op te volgens.Lees het verhaaltje van F_J_K nog eens door, daar staan een heleboel tips in. Voor meer info: FAQ Forumgedrag :).

Dit topic is gesloten.