He Gasten,
Een week geleden heb ik een onderwerp gepost over hoe Redhat en windowsXP in dual boot systeem te maken.
U heeft mij heel goed geholpen moet ik zeggen.
Maar het is niet zo gelukt zoals ik wilde dat het werkte
Hier is mijn tweede vraag en laaste over een dual boot Systeem (windowsxp&redhat9.0).
Eerst zal ik aan u mijn structuur vertellen.
Op mijn normale standaard C schijf heb ik XP geïnstalleerd (de c schijf is in de computer in gebouwd)
Op mijn Afneembare harddeschijf heb ik Redhat 9.0 geïnstalleerd.
Het is werkt okay,
Maar als ik mijn afneembare hardeschijf (met Redhat 9 ) uit de computer verwijder werkt windows xp niet meer.
Het schijnt dat Linux mijn bootsector op mijn C schijf heeft overschreven.
Wat moet ik doen zodat Windows XP Normaal kan opstarten zonder dat ik mijn afneembare harde schijf met daarop redhat er in moet doen.
Zodat ik de extra ruimte kan gebruiken zoals bedoelt
Ik hoop dat u mij uit helpen kan
Vooraf bedankt
Greets,
R C
Een week geleden heb ik een onderwerp gepost over hoe Redhat en windowsXP in dual boot systeem te maken.
U heeft mij heel goed geholpen moet ik zeggen.
Maar het is niet zo gelukt zoals ik wilde dat het werkte
Hier is mijn tweede vraag en laaste over een dual boot Systeem (windowsxp&redhat9.0).
Eerst zal ik aan u mijn structuur vertellen.
Op mijn normale standaard C schijf heb ik XP geïnstalleerd (de c schijf is in de computer in gebouwd)
Op mijn Afneembare harddeschijf heb ik Redhat 9.0 geïnstalleerd.
Het is werkt okay,
Maar als ik mijn afneembare hardeschijf (met Redhat 9 ) uit de computer verwijder werkt windows xp niet meer.
Het schijnt dat Linux mijn bootsector op mijn C schijf heeft overschreven.
Wat moet ik doen zodat Windows XP Normaal kan opstarten zonder dat ik mijn afneembare harde schijf met daarop redhat er in moet doen.
Zodat ik de extra ruimte kan gebruiken zoals bedoelt
Ik hoop dat u mij uit helpen kan
Vooraf bedankt
Greets,
R C