Sony DV-Camera stoort

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
Ik heb al bijna 1 jaar lang een Sony DRC-VX 2000 digitale videocamera en ben er heel erg tevreden over. Alleen 1 ding ergert me nu al pak weg 4 maanden: Blokvorming aan de randen (meestal, 99%). Het lijkt een beetje op het schaakbord effect dat je bijvoorbeeld kan krijgen als je een videokaart tweakt maar dat werkt niet.

Nu heb ik meerdere malen geprobeerd dit op te lossen door nieuwe cassette's te kopen en met deze op te nemen. Maar die blokjes blijven terugkomen. Ook heb ik zon cleaning disc gehaald van Sony zelf om hem inwendig weer schoon te krijgen, maar dit bood ook geen soelaas. Ik gebruik dit beestje al aardig lang en best intensief (zo'n 10 uur in de week). Meestal neem ik op in LP (longplay).

Ik heb nog 4 jaar garantie bij de dealer. Maar ik kan mijn camera niet zo snel kwijt, en al helemaal niet voor een lange periode. Weten jullie misschien hoe dit snel en op een goede (cq goedkope) manier op te lossen is

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
jozy schreef op 01 September 2003 @ 17:04:
Meestal neem ik op in LP (longplay).
misschien een keer opnemen in SP?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
heb ik al een keer geprobeerd maar zoveel beter was dat niet. En nog een nadeel ishet feit dat je dan veel minder op zon bandje kan proppe, en dat is net wat ik juist wil vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:27

dodo79

witte dikke tonnie

de klacht die jij omschrijft noemen ze blocknoise, en dat is absoluut een reden om terug te brengen voor reparatie.

om dit weg te krijgen moet het loopwerk afgeregeld worden, en dat is een lastige langdurige klus, dus meteen onder garantie laten maken!!!

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
bedankt dodo
ik ga der gelijk werk van maken

everybody tnx
Pagina: 1