Heeft iemand al een review gevonden over de Plextor PX708.
Heb zelf al gezocht via neoseeker.com en via Google maar dat leverde mij niets op?!
Heb zelf al gezocht via neoseeker.com en via Google maar dat leverde mij niets op?!
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
There is no place like ::1
Volgens mij, weet niet helemaal zeker, werd de Plextor Premium ( HOT HOT HOT ) ook pas getest nadat hij op de markt uit was.....Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 17:02:
Vaak wordt je al maanden voordat ze leverbaar zijn doodgegooid met reviews, heeft dan niemand een test model gekregen ?
Dus het is waar dat de Plextor 4x media op 8x durft te branden...damn...dit wordt beter met de minuut!Sander Prinsen schreef op 01 September 2003 @ 18:13:
Ik heb hem vandaag opgehaald bij Informatique. Eerste indruk: degelijk, snel (Verbatim 4X DVD+R op 8 speed kunnen branden!) en zoals we van Plextor gewend zijn, handige software, zoals Nero (helaas nog wel 5.5), Plextools Pro en Pinnacle Studio 8. Verder zaten er schroefjes bij, een open-de-drive-als-hij-uitstaat dingetje, een IDE kabel en een installatiehandleiding. Helaas zaten er geen DVD+/-R(W)'s in, bij CD-branders kreeg je altijd nog een CD-R en CD-R(W).
Installatie ging perfect, zoals verwacht. Nero 6 (die ik al had) had geen probleem met het herkennen van de drive. En zoals gezegd, de Verbatim DVD+R's die ik erbij gekocht had, brandt hij op 8 speed. Ruim 4GB wegschrijven doe je dus in minder dan 7 minuten, erg netjes.
Verder heb ik nog niks te vermelden, heb er verder nog niks mee gedaan. Ik ga nog proberen om een DVD film te backuppen, kijken hoe (en of) dat werkt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq