Toon posts:

Review Plextor PX 708 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al een review gevonden over de Plextor PX708. :9
Heb zelf al gezocht via neoseeker.com en via Google maar dat leverde mij niets op?!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

De drives word z'n beetje sinds vandaag uitgeleverd. Kan das nog een dagje of 2 duren.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Een review...nu al?

Hij is net op de consumenten markt vrijgegeven!

Maar als je een PERSOONLIJKE review wilt..die komen er zeer snel aan, de eerste mensen bezitten al een PX708 ( lucky bastards ) en zullen waarschijnlijk wel hun ervaringen melden...niet gek..als je weet wat voor superdvdbrander dat moet worden!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Vaak wordt je al maanden voordat ze leverbaar zijn doodgegooid met reviews, heeft dan niemand een test model gekregen ?

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 17:02:
Vaak wordt je al maanden voordat ze leverbaar zijn doodgegooid met reviews, heeft dan niemand een test model gekregen ?
Volgens mij, weet niet helemaal zeker, werd de Plextor Premium ( HOT HOT HOT ) ook pas getest nadat hij op de markt uit was.....

Plextor hoeft geen pre-reviews enzo.......plextor maakt goed spul...en dat andere fabrikanten wel pre-reviews nodig hebben om hun producten aan te zwengelen is het probleem voor andere fabrikanten!

Plextor zelf heeft simpelweg geen pre-reviews nodig :-),

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:56

Entity

9000rpm

Ik heb hem vandaag opgehaald bij Informatique. Eerste indruk: degelijk, snel (Verbatim 4X DVD+R op 8 speed kunnen branden!) en zoals we van Plextor gewend zijn, handige software, zoals Nero (helaas nog wel 5.5), Plextools Pro en Pinnacle Studio 8. Verder zaten er schroefjes bij, een open-de-drive-als-hij-uitstaat dingetje, een IDE kabel en een installatiehandleiding. Helaas zaten er geen DVD+/-R(W)'s in, bij CD-branders kreeg je altijd nog een CD-R en CD-R(W).

Installatie ging perfect, zoals verwacht. Nero 6 (die ik al had) had geen probleem met het herkennen van de drive. En zoals gezegd, de Verbatim DVD+R's die ik erbij gekocht had, brandt hij op 8 speed. Ruim 4GB wegschrijven doe je dus in minder dan 7 minuten, erg netjes.

Verder heb ik nog niks te vermelden, heb er verder nog niks mee gedaan. Ik ga nog proberen om een DVD film te backuppen, kijken hoe (en of) dat werkt.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Sander Prinsen schreef op 01 September 2003 @ 18:13:
Ik heb hem vandaag opgehaald bij Informatique. Eerste indruk: degelijk, snel (Verbatim 4X DVD+R op 8 speed kunnen branden!) en zoals we van Plextor gewend zijn, handige software, zoals Nero (helaas nog wel 5.5), Plextools Pro en Pinnacle Studio 8. Verder zaten er schroefjes bij, een open-de-drive-als-hij-uitstaat dingetje, een IDE kabel en een installatiehandleiding. Helaas zaten er geen DVD+/-R(W)'s in, bij CD-branders kreeg je altijd nog een CD-R en CD-R(W).

Installatie ging perfect, zoals verwacht. Nero 6 (die ik al had) had geen probleem met het herkennen van de drive. En zoals gezegd, de Verbatim DVD+R's die ik erbij gekocht had, brandt hij op 8 speed. Ruim 4GB wegschrijven doe je dus in minder dan 7 minuten, erg netjes.

Verder heb ik nog niks te vermelden, heb er verder nog niks mee gedaan. Ik ga nog proberen om een DVD film te backuppen, kijken hoe (en of) dat werkt.
Dus het is waar dat de Plextor 4x media op 8x durft te branden...damn...dit wordt beter met de minuut!

Kun je efkes checken welke techs erop zitten..zoals PoweRec ( ...kijk ) enzo...heb de website natuurlijk al doorgeplozen maar....hoe is het pakket in de drive zelf ;-p

Mijne komt eraan...oh yeah baby....Plextor rulez gewoon weer...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is een beetje dubbelop met [rml][ Plextor PX-708A] leverbaarheid[/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.