Ik heb mijn oude Chello account per 15 juli laten opzeggen aangezien ik toen ging verhuizen. Er werd me duidelijk gemaakt dat er dan wel een maand opzegtermijn was dus ik moest een maand extra betalen. OK, had ik maar eerder moeten opzeggen, en die 50 euro is nog wel te overleven. Krijg ik echter vorige week een factuur waarop nog de hele maand augustus in rekening is gebracht.
Bel ik net UPC op, wordt me doodleuk verteld dat als de opzegtermijn midden in een maand eindigt, dat dan die hele maand nog in rekening wordt gebracht
Dat betekent dat UPC afgezien van de opzegtermijn nog maximaal een maand min 1 dag kan incasseren als iemand opzegt. Fijne politiek om je trouwe klanten te naaien (ik heb op m'n nieuwe adres ook weer Chello).
Maar de vraag nu: klopt dit echt? Zijn er meer mensen die het hebben meegemaakt?
Bel ik net UPC op, wordt me doodleuk verteld dat als de opzegtermijn midden in een maand eindigt, dat dan die hele maand nog in rekening wordt gebracht
Maar de vraag nu: klopt dit echt? Zijn er meer mensen die het hebben meegemaakt?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein