Chello opzeggen -> maximaal 2 maanden door je neus geboord?

Pagina: 1
Acties:

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:31

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
Ik heb mijn oude Chello account per 15 juli laten opzeggen aangezien ik toen ging verhuizen. Er werd me duidelijk gemaakt dat er dan wel een maand opzegtermijn was dus ik moest een maand extra betalen. OK, had ik maar eerder moeten opzeggen, en die 50 euro is nog wel te overleven. Krijg ik echter vorige week een factuur waarop nog de hele maand augustus in rekening is gebracht.

Bel ik net UPC op, wordt me doodleuk verteld dat als de opzegtermijn midden in een maand eindigt, dat dan die hele maand nog in rekening wordt gebracht |:( Dat betekent dat UPC afgezien van de opzegtermijn nog maximaal een maand min 1 dag kan incasseren als iemand opzegt. Fijne politiek om je trouwe klanten te naaien (ik heb op m'n nieuwe adres ook weer Chello).

Maar de vraag nu: klopt dit echt? Zijn er meer mensen die het hebben meegemaakt?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Waarom opzeggen als er sprake is van een adreswijziging.
Je gaat verhuizen en je neemt je abbonement mee, dit is mijn eerste ingeving, moet je nou niet weer kosten betalen voor aansluitingkosten ed ??

btw de gehanteerde tactiek is heel gebruikelijk, ze hebben het dan over een opzegtermijn van een maand, dus valt sowieso in de vorige periode die dan ook moet worden betaalt.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Bij @home is het in ieder geval wel zo. Het staat als het goed is in de Algemene voorwaarden?

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-04 22:03
Bij chello ook niet, ze kunnen ook per dag afrekenen, hebben ze bij mij ook gedaan. Alleen de defenitieve afrekening kan nog maanden duren.

Do as I say, don't do as I do.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:31

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
Bart-01 schreef op 01 September 2003 @ 17:24:
Bij chello ook niet, ze kunnen ook per dag afrekenen, hebben ze bij mij ook gedaan. Alleen de defenitieve afrekening kan nog maanden duren.
Ik denk dat ik maar gewoon ff een briefje schrijf en de situatie uitleg.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Exirion schreef op 01 September 2003 @ 18:05:
[...]

Ik denk dat ik maar gewoon ff een briefje schrijf en de situatie uitleg.
chello en briefen :'(
dan zou ik hem maar aangetekend versturen >:)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1