Beste Mensen,
Ten eerste ik weet niet of deze topic hier hoort, maar dan hoor ik het wel.
Ik heb een prima werkende P4C800 machine , echter ik heb een probleem met mijn USB apparaten.
Dit moderbord heeft standaard 4 USB poorten ter beschikking. Nu heb ik op elke USB aansluiting er iets op zitten.
Probleem: Bij het opstarten van WinXP dan herkent ie mijn USB Joystick (Logitech Freedom Force Cordless) NIET. Nu moet ik telkens mijn Joystick eruit halen en er weer in pluggen. Dan wordt ie WEL weer herkent.
Jullie begrijpen dat dit eigenlijk irritant is.
Ik heb al naar evt DMA/IRQ conflicts gekeken binnen WinXP maar alles ziet er goed uit.
Ik heb ook WinXP tich keer opnieuw geinstaleerd. Na de 1e Shutdown en Startup, komt ie al met dit probleem.
Ik heb de nieuwste INTEL INF files erop staan.
In de BIOS staat mijn aantal USB devices op 4.
Ik begrijp het niet meer. Iemand hier ook soortgelijke ervaringen gehad ?
Ik baal er een beetje van dat ik telkens voor een Joystick op mijn knieen moet
Cronik
Ten eerste ik weet niet of deze topic hier hoort, maar dan hoor ik het wel.
Ik heb een prima werkende P4C800 machine , echter ik heb een probleem met mijn USB apparaten.
Dit moderbord heeft standaard 4 USB poorten ter beschikking. Nu heb ik op elke USB aansluiting er iets op zitten.
Probleem: Bij het opstarten van WinXP dan herkent ie mijn USB Joystick (Logitech Freedom Force Cordless) NIET. Nu moet ik telkens mijn Joystick eruit halen en er weer in pluggen. Dan wordt ie WEL weer herkent.
Jullie begrijpen dat dit eigenlijk irritant is.
Ik heb al naar evt DMA/IRQ conflicts gekeken binnen WinXP maar alles ziet er goed uit.
Ik heb ook WinXP tich keer opnieuw geinstaleerd. Na de 1e Shutdown en Startup, komt ie al met dit probleem.
Ik heb de nieuwste INTEL INF files erop staan.
In de BIOS staat mijn aantal USB devices op 4.
Ik begrijp het niet meer. Iemand hier ook soortgelijke ervaringen gehad ?
Ik baal er een beetje van dat ik telkens voor een Joystick op mijn knieen moet
Cronik
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 09:05 ]