Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

doe hier nou eens wat aan (ajb)

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Wij modderaars willen vanalles aanpassen, maar als de volgende 2 onomstreden en makkelijk aan te passen punten nou eens op korte termijn ingevoerd zouden worden zou dat al een hoop irritatie schelen:

+4: grappig afschaffen
posten op +4 afschaffen

Zoals gezegd, er staan nog veel meer dingen op het verlanglijstje (zie mijn moderatietags thread) en sommigen zouden ook +3 bij de 2 genoemde punten willen aanpakken, maar dat zijn zaken waarover discussie mogelijk is. Over de 2 genoemde punten is volgens mij iedereen het wel eens. Het zou erg fijn zijn als er eindelijk eens wat aangepast werd, dan hebben we niet zo het gevoel dat we tegen ons zelf zitten te lullen zonder dat het ook maar enig effect heeft.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Zoals een post die op 0 staat alleen -1 troll en flamebait kan krijgen, een post die op 2 staat enkel interesant/(enzo)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

Zekers een goed plan. Helaas kan ik het zelf niet doen, maar vanmiddag zal ik het er met Femme over hebben (beloof ik).

Bericht hierboven

• Jaymz
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

YES ! respons.

Bedankt ;)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Inderdaad respons. Er wordt wel aan ons gedacht, alleen vergeten ze (te vaak) iets te melden.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Geen resultaat dus? ;(

Mogen we de reden weten? Is het teveel werk of zijn er principiele standpunten?

• Helsie
  • Niet online
Geen standpunten zo te zien :(

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Het heeft toch geen nut, dus post ik het maar in deze thread ipv een nieuwe te maken:

0: troll is een bug.

We hebben zo'n handig systeem dat er voor zorgt dat als twee mensen een pagina openen als een post bv op 2 staat en ze geven allebei +1, dat de tweede beoordeling dan als 0 telt, zodat de post niet ineens naar 4 gaat maar naar 3. Heel goed.
Maar als 2 mensen snel achter elkaar troll geven wordt de tweede ook 0. Dat is juist niet nodig want bij troll weet je zeker dat het de bedoeling van de moderator was om de post naar -1 te zetten. De tweede moderatie mag dus ook gewoon als -1 geteld worden ipv als 0.

Van dit probleem kan ik me voorstellen dat het moeilijk aan te passen is, en bovendien komt het niet vaak voor. Dus als er al niet ingegaan wordt op makkelijk aan te passen veel voorkomende problemen zal ik er maar helemaal niet op rekenen dat hier reactie op komt. :(

Verwijderd

Reageer, wij modjes willen reactie!!
Pagina: 1