Met Outlook 2000 achter een SBS server een mailtje proberen te versturen naar 5 verschillende mail adressen. Het mailtje was bounced om onduidelijke redenen. Echter nu krijg ik mailtjes terug dat ik op moet houden dit mailtje te versturen. Op de één of andere manier wordt dit mailje constant opnieuw verstuurd.
Waar kan ik dit corrigeren en in de toekomst voorkomen??
<edit>
In de event viewer van de SBS 2000 server zie ik bij de delivery melding van het mailtje verschillende 4032 en 4022 meldingen. Kan hier niks bij M$ over vinden. Heb inmiddels ook een mail van het systeem ontvangen "A configuration error in the mail system caused the message to bounce between two servers or to be forwarded between two recipients." Het mailtje stuurt zichzelf nog steeds vrolijk door
Waar kan ik dit corrigeren en in de toekomst voorkomen??
<edit>
In de event viewer van de SBS 2000 server zie ik bij de delivery melding van het mailtje verschillende 4032 en 4022 meldingen. Kan hier niks bij M$ over vinden. Heb inmiddels ook een mail van het systeem ontvangen "A configuration error in the mail system caused the message to bounce between two servers or to be forwarded between two recipients." Het mailtje stuurt zichzelf nog steeds vrolijk door
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 17:28 ]