Toon posts:

cd en brander niet herkent

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik willde vandaag een cd tje afdraaien en toen kwam ik tot de ontdekking dat mijn cd en brander niet meer in "deze computer" stonden bij hardware eigenschappen kreeg ik deze melding

Afbeeldingslocatie: http://81.68.207.146/overige_pics/error_cd_brander.jpg

iemand ?

de lampjes branden wel maar zie ze niet in "deze computer" ook niet wanneer ik gewoon D:\ of E:\ doe

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 16:19 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wat meer info alstublieft? De melding lijkt me vrij duidelijk? Al op die knop gedrukt?

[ Voor 54% gewijzigd door HunterPro op 01-09-2003 16:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op 01 september 2003 @ 16:18:
wat meer info alstublieft? De melding lijkt me vrij duidelijk? Al op die knop gedrukt?
ja kom in het help venster maar krijg wit scherm dus zonder info

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
probeer ze eens uit je apparaatbeheer te verwijderen, en opnieuw op te starten? Herkent ie ze dan weer?

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op 01 September 2003 @ 16:20:
probeer ze eens uit je apparaatbeheer te verwijderen, en opnieuw op te starten? Herkent ie ze dan weer?
ook al geprobeerd maar hetzelfde geeft melding dat ze wel zijn geinstalleer maar ze werken niet

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Heb je de beide apparaten al eens verwijderd en opnieuw laten detecteren?

Zoeken naar: cdrom brander niet herkent
Staat hier niks tussen?

Wat heb je allemaal zelf gedaan om tot een oplossing te komen? Waar heb je overal al gezocht? Onder welk OS draai je?

Kortom, doe eerst zelf eerst eens wat moeite om je probleem op te lossen. Je loopt al zo lang mee op GoT dat je moet weten wat we van je verwachten wanneer je een probleem hebt. Kom je er dan nog niet uit dan kun je een topic openen in Windows Operated Systems. Maar dan wel een uitgebreide topicstart.
Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Succes :)

[ Voor 3% gewijzigd door Han op 01-09-2003 16:25 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.