Toon posts:

[telfort] geen ontvangst, wat zijn mijn rechten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben na dubben toch van kpn op o2 overgestapt, maar het pakketje thuis ontvangen, blijkt dat ik hier NADA ontvangst heb, wat zijn nu mijn rechten? Mag ik het contract kosteloos verbreken omdat zij ervoor zorgen dat ik niet kan bellen of gebeld kan worden? Ik heb al een mail gestuurd naar telfort, ze beloven altyd binnen 1dag te reageren via mail, maar de laatste keer moest ik ook al 6dagen wachten... maar ik kan nu wel al raden wat hun antwoord wordt.. maar ik zou ze graag een stap voor willen zijn..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 15:54 ]

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-11 12:52
Waar woon je? heb je ergens anders wel bereik?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb zelf geen problemen met telfort/O2, dus ben benieuwd waar jij woont.

Verder weet ik wel dat ze (maar dat is bij meer bedrijven zo) niet bepaald snel reageren.

{signature}

• nihitsia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-11 22:26

nihitsia

The Banana goes on always on

Claimen ze niet dat ze landelijk netwerk hebben. MAW overal bereik?

Lijkt mij dat ze dan hun deel van de overeenkomst niet nakomen en dan sta jij in je recht.
Het netwerk van Telfort geeft u landelijke dekking; maar liefst 99,2 % van alle Nederlanders is bereikbaar. Ook in de toekomst blijven we de kwaliteit van het netwerk verder optimaliseren. Buiten Nederland kunt u nu al in 90 landen bellen en gebeld worden.
Nee dus, wel landelijk netwerk maar niet iedereen is bereikbaar :s

Gamebak Specs

Verwijderd

Het is handig om langs een verkooppunt te gaan. De meest verkopers hebben wel ervaring met die soort dingen. Ook hebben zij meestal betere ingangen bij de providers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in een dorp net onder de stad groningen, het vreemd is aan de ene kant van het dorp is de ontvangst wel okay [bij het vliegveld] maar bij mij in de straat, noppes nada, of ik moet al daar de punt van het dak gaan en daar heb ik dan een streepje ontvangst. Ook in de tuin niets... Mijn buurmeisje heeft ook 02 en als ze bij haar ouders is dus ook geen ontvangst. Ik heb destyds nog gevraagd over het ontvangst van o2 aan een vriend, hij zei dat het prima was, maar ja hij woont dus aan de andere kant van het dorp.... :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 18:57 ]

Pagina: 1