Verwijderd

Topicstarter
Sinds een aantal dagen heb ik een probleem met HotSync van de Palm M505.
Als deze uitgevoerd wordt vraagt hij om de juiste gebruikersnaam maar als ik vervolgens op OK klik verschijnt er
op de handheld de volgende foutmelding:

HotSync operation was interupted. Some of your data was NOT backed up. For details, tap on the HotSync Log on the HotSync screen.

opnieuw installeren van Palm Desktop of windows helpt niet

Het draait op Win ME
P4 2.0
chaintech CT-9BJD
256 Mb DDR

Please help
_/-\o_ _/-\o_

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 18:52
For details, tap on the HotSync Log on the HotSync screen.
Welke foutmelding/extra info geeft hij?

Verwijderd

Heb je ook HotSync opnieuw geinstalleerd?

Ook is het belangrijk dat je de installatie vanaf CD uitvoert. :)

Verwijderd

Topicstarter
log file:

HotSync operation was terminated. Some of your data was NOT backed up.

An application on the PC failed to respond to a confirmation query. This application need to be restarted.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb ALLES op nieuw geinstalleerd. (zie openings Topic)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:13

Boss

+1 Overgewaardeerd

Al op het forum van de Palmclub gekeken?

Daar staan een hoop problemen over HotSync & antwoord erop.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025

SED

Moet je palm synchronizeren met outlook?

Dan zou ik daar eens kijken en vooral ook de updates ophalen.
bij Palm.

Copyright and left by SED...

Verwijderd

Topicstarter
OK HotSync doet het nu, maar nu krijg ik mijn agenda en mijn adressen niet mee terwijl er din de Chapura Settings staat dat alles Gesynchroniseerd moet worden.

Verwijderd

Ik heb veel ervaring met Palm software, voornamelijk scripting/packaging. Het is een klote pakket omdat zoveel persoonlijke instellingen worden gemaakt in de current user en in gebruikers profielen.

De beste fix is:

- sluit handmatig de hotsync manager
- verwijder de palm software door een gewone uninstall te doen van palm desktop en de rest van de add-on's
- gooi vervolgens handmatig de palm folder weg via windows explorer
- open de registry met "regedit" of "regedt32", browse naar de key "HKEY_CURRENT_USER\Software\U.S. Robotics" en verwijder de hele "U.S. Robotics" key
- controleer of andere apps zoals chapura ook registry entries hebben aangemaakt en verwijder deze ook.
- start de PC opnieuw op zodat geen DLL's meer geladen zijn en installeer vervolgens de palm software opnieuw.

Naar mijn ervaring zullen de problemen nu verholpen zijn.
Vooral met NT4, W2000 en XP zullen veel problemen zijn omdat deze OS'en met user profiles werken, dit betekent dat elke user zijn eigen omgeving heeft en dus ook een eigen current user registry key heeft (elke user heeft een SID welke gekoppeld is aan dit profiles, te zien in de registry onder "HKEY_USERS")

Succes!!!

Groetjes,

Erik

Verwijderd

Topicstarter
Sorry Erik, dit is niet de oplossing. tenminste niet bij mij. weet je nog meer.
Pagina: 1