Toon posts:

Wanadoo abo, onterechte rekening?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Giga-voordeel als u nú overstapt op Cable Broadband Basic
Als u nu overstapt van uw huidige Wanadoo abonnement naar Cable Broadband Basic, krijgt u méér dan 240 euro korting. Met Wanadoo Cable Broadband Basic surft u veel sneller over het internet en tegen vaste maandkosten. U krijgt:
Eerste halfjaar van € 32,95 voor € 25,95 per maand
Installatiekosten en modem van € 129,90 gratis
McAfee Internet Security pakket van € 75,00 gratis
Het voordeel bedraagt dus maar liefst 246 euro. Als dat geen goede reden is om nu over te stappen!
Maak gebruik van deze superaanbieding!

Dat deed mijn vriendin dus, met als gevolg een felicitatiemailtje van casema, en even later volgde een afspraak met een monteur.
Die kwam, en werd ontvangen door mijn schoonvader, binnen vijf minuten was ie weer weg, dat kon zo snel omdat er op de computer al een casema aansluiting geweest was en de netwerkkaart er nog in zat.
Een kleine week later komt er in tweevoud een rekining van 120-nog wat in de bus, vermeerdert met 32.95 abo kosten.

Na meerdere malen bellen en veel verschillende verhalen is de eindconclusie van hun kant dat we gewoon een volledige installatie gekregen hebben met gewone voorwaarden, van een actie weten ze niets 8)7 Dat werd me verteld door een tweedelijns persoon die verder nergens op in wilde gaan.

Omdat het bedrag pas 5 september word afgeschreven, ben ik geneigd om de boel maar te blokkeren, maar ben bang dat wat ik ook doe het veel rompslomp met zich mee gaat brengen, terwijl ik toch zo eenvoudig op een aanbieding heb gereageerd.

Verwijderd

Blokkeren, en blijven zeuren, uiteindelijk worden ze je beu en zwichten ze wel.
Wat een gepruts toch altijd, met isp's :P

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

ik neem aan dat je bij de installatie een contract hebt ondertekend??
op dat contract zou dan toch wel de actievoorwaarden staan??

Verwijderd

Topicstarter
dat is inderdaad het onvolledige aan mijn verhaal damster, omdat ik zelf in nijmegen woon kan ik er nu even niet bij. De kans is inderdaad aanwezig dat mijn schoonvader voor iets getekend heeft dat wat anders zegt als wat we genomen hebben.

Maar blijft het dan niet een fout van casema, het is toch eenvoudig om te registreren waar een klant op gereageerd heeft?

Verwijderd

Voor Casema is dat de grootste moeite...

Het zou heel goed een fout bij Casema kunnen zijn. De administratie daar is een puinhoop. Zelfs heb ik er niet zoveel van gemerkt toen ik het nog had, maar bij mensen hier in de buurt is het constant raak.

Ik zou zeggen blijf het proberen. Hun servicedesk zit (of zat) verspreid over het hele land, en het kan dus moeilijk zijn de juiste persoon aan de telefoon te krijgen. Maar als het allemaal duidelijk op papier staat kan je zonder zorgen de boel blokkeren, jij staat dan in je recht :)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:36
als jij via mail of andere correspondentie afgesproken hebt dat je abbo A wil en men zegt dat dat geleverd wordt en men levert abbo B dan zijn zij fout. PUNT

Strava | AP | IP | AW

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05 12:15
Heb je de order+bevesteging nog? ( die mail? ) zo ja gewoon doorsturen richting de Helpdesk/Infodesk met je verhaal erbij lijkt mij dat je gewoon je gelijk kan halen.

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:08
ik had een soortgelijke mail van casema in mij inbox eentijd terug. De huidige dienstverlening werd stopgezet maar ik kon goedkoop overstappen volgens die mail, naar een redelijke verbinding (zelfde aanbieding ongeeveer als TS)

Afijn, gedaan. Komt er afgelopen week een mail binnen dat het hele feest toch niet door gaat en dat de actie ook weg is. Misschien ligt het daar dus aan dat de actie ineens niet bekend is?
Pagina: 1