"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
fast boot optie aanzetten in de BIOS
ook te vinden met de search
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
je moet in je bios even aanzetten dat ie een 'short memory test'
als je dat uit heb staan gaat ie de lange doen, en dat is dus idd 4 keer ofzo opnieuw tellen (testen)
als je dat uit heb staan gaat ie de lange doen, en dat is dus idd 4 keer ofzo opnieuw tellen (testen)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Als je in je bios even kijkt moet er ergens wel een optie zijn met fast ramcheck/fast boot oid. Gewoon aanzetten en het moet geen probleem zijn
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
OKej gaak nu doen! Bedankt
edit:
ik gebruikte misschien verkeerde keywords om op te zoeken in google
"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
Tip: bedenk eerst de titel van het topic dat je eventueel zou openen en ga dan pas searchen: [search=geheugen telt door bij opstarten]edit:
[ Voor 23% gewijzigd door BalusC op 01-09-2003 15:35 ]
Hmmm ik heb een verglijkbaar probleem. Die van mij telt gewoon heel langzaam naar de 394 MB PC 133 die ik er in heb zitten. Fast boot helpt niet evenals fastramcheck
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
DEFINE heel langzaamG F0rce 1 schreef op 01 September 2003 @ 15:43:
Hmmm ik heb een verglijkbaar probleem. Die van mij telt gewoon heel langzaam naar de 394 MB PC 133 die ik er in heb zitten. Fast boot helpt niet evenals fastramcheck
10 seconden...20...1 minuut?
PC133 is nou eenmaal langzaam!
There is no place like ::1
Je kunt de optie om het geheugen te tellen ook uitzetten. Alleen als je er nieuw geheugen inzet ook wel weer aanzetten. Maar het is niet ongewoon dat er vier keer geteld wordt... Reminds me dat ik het ook maar eens uit moet zetten.
Pagina: 1