Toon posts:

Probleem met internet delen

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het delen van mijn internet verbinding, op de host computer doet het internet het wel maar op de client niet. de computers zien elkaar in het netwerk wel en kan alles doen behalve internetten(op de client). formatteren heb ik ook al geprobeerd alles is gedeeld maar toch kan ik niet internetten op de client. op de host staat Windows XP home edition en op de client staat XP Professional
gebruikte software is de gewone windows programma's. de firewall staat uit en internet is gedeeld en IP adressen zijn ingesteld. Wie kan mij helpen?

• clownmasson
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07-2023

clownmasson

da Second war in Heaven

Heb je de bekende Netwerk Connectie Wizards van Xp al gebruikt? Mocht dit niet helpen probeer het dan met Winroute / Wingate, makkelijk en veel effectiever dan de standaard Windows Internet Sharing dingetje.

• BurnerXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Als je host PC over 2 netwerkkaarten bezit, ene naar internet router ofzo en de ander naar de client, moet je die 2 netwerkkaarten softwarematig bridgen in Windows XP. Probeer maar....(misschien is dat ook al gedaan)

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:39
Gebruik Proxy... Te downloaden van www.analogx.com :)

Verwijderd

Waar zie jij iets staan over een router?

5U8-Z3R0: Geef eens wat meer info over je situatie en instellingen. Op deze manier kunnen we niets anders dan speculeren.

Verwijderd

Topicstarter
de host is een Packerd Hell en de client is gewoon een homemade pczou dit ook te maken kunnen hebben met het probleem

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Wat er ook mee te maken kan hebben is dat je misschien wel een Firewall hebt draaien op je host.

Verwijderd

Geef nou eens wat informatie over je netwerk! We kunnen toch niet raden wat er aan de hand is? Zolang je niet vertelt op welke manieren je je internet deelt, en hoe je je clients hebt ingesteld, kunnen we niet beoordelen of je iets fout gedaan of ingesteld hebt :{
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.