Toon posts:

Alternatief voor de HP Network Advisor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej Goeiemiddag!

Hier op mijn werk hebben wij een 'vrachtwagen met handvat' zoals de HP network Advisor door ons liefkozend wordt genoemd....

Het volgende doet zich voor, deze LANalyzer is nog uit het 486 tijdperk, en is dus inmiddels eens aan vervanging toe. Helaas worden deze apparaten niet meer gemaakt door HP. Weet iemand alternatieven? Ik ben op zoek naar een hardwarematige Analyzer, dus je hoeft geen software oplossingen te noemen.

Thnx voor het meedenken.

Via google kwam ik de Agilent tegen... maar met een prijskaartje van 20.000+ is dat toch iets te gortig.

Verwijderd

hardwarematige sniffer? dan is 20.000 goedkoop :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-04 18:02

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Fluke heeft inderdaad zo'n apparaatje.. Maar voor dat bedrag koop je een heel aardige Volvo V70 ;) €40.000,-
Maar hij is wel heel goed.. _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Equator op 01-09-2003 15:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
jajaja.... Wij zijn een zeeuws bedrijf... Doorgaans is dat alleen maar positief (zeker voor de klant...)... maar bij bedragen van 20.000+ wordt het toch al gauw 'ons bin zuunig'...

Ik denk dat ik het dan idd liever in een Volvo V70 steek... ;-)

Jullie nog goedkopere alternatieven gezien? Die LANalyzer die we hier nu hebben staan is nu ook meer waard dan hij ooit gekost heeft (want antiek...) maar bevat alle functionaliteiten die in de huidige apparaten van Fluke zitten ook.

Kortom Fluke is te duur, ik zoek iets goedkopers.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 14:34:
[...] dus je hoeft geen software oplossingen te noemen.
[...]
Want?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:34

Predator

Suffers from split brain

Over het ganse forum geld een no-schop tijd van 24 uur.
In dit forum (wat minder druk is dan de andere) blijven topics 3 dagen lang in de zichtbare topiclijst staan. Gelieve dan ook niet te schoppen als je topic er nog instaat.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Laptop + etherreal of een andere software sniffer.. als alternatief.

Verwijderd

Topicstarter
hmmjaa... ik ben toch echt op zoek naar een hardwarematige... Iemand misschien een in de aanbieding? ;-)

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-04 19:19

sjaak

un giorno credi

Is inderdaad niet echt super veel over te vinden, en al helemaal niet voor een leuke prijs. Wij hebben op het werk zo'n Fluke OptiView die zeker z'n geld waard is geweest en is. Externe partijen zijn er jaloers op. :D Dan gebruiken we ook nog een paar Nettools, superhandig mee te nemen en je kan er veel problemen mee traceren, echter alleen dus op 1 aansluiting. Zal vast niet zijn wat je bedoeld. Je hebt dan ook nog de OneTouch II met wat handige optie's, denk ook dat ie wat betaalbaarder is. (ff nagezocht, kom prijzen van 4000 dollar tegen.)

[ Voor 8% gewijzigd door sjaak op 05-09-2003 20:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
thnx!!!!
Pagina: 1