[VNC] Toetsenbord lijkt dood

Pagina: 1
Acties:

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Goedemiddag allemaal :).

Ik heb sinds afgelopen weekend een nogal raar probleempje met VNC. Als ik via dat prog m'n server probeer over te nemen, kan ik helemaal niets met het toetsenbord doen. De muis werkt echter wel zoals het hoort. Een reboot van zowel server als cliënt haalt niets uit.

De enige softwarematige verandering die ik heb gedaan voor dit probleem zich ging voordoen, was het installeren van een andere proxyserver, het lijkt me vrij sterk dat dat er iets mee te maken kan hebben eigenlijk.

Ik heb de search gebruikt, veel topics over VNC op zich, maar niets over dit probleem... Is er iemand die dit eerder aan de hand heeft gehad, of iemand die misschien een (mogelijke) oplossing weet?

Alvast bedankt! :)

• m-ruiter227
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 10:17
Geen idee, gebruik overal vnc en heb het nog nergens mee gemaakt.
Wel heb ik ergens een versie van vnc staan waar ik het vinkje ignore keystrokes aan heb staan.
Dit zodat de gene die er mee werken niet te veel kunnen veranderen.
Voor hun is het namelijk de bedoeling dat ze logs kunnen bekijken enzo

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Die optie staat voor zover ik weet niet aan, ik heb er tenminste niets aan veranderd.. Ik zal de server even aan een monitor hangen en kijken of ik iets raars kan vinden... :)

edit: detail: ik probeer dus bij het windows aanmeldscherm m'n wachtwoord in te toetsen, maar dat werkt dus niet. Zodra ik echter een "i" typ, gaat het vinkje voor "aanmelden met inbelverbinding" ineens aan. Dáár reageert ie dus wél op :?

[ Voor 41% gewijzigd door Timmert op 01-09-2003 15:31 ]