* Funcracker tromgeroffel *
Geachte aanwezigen,
Het is vandaag 1 september!
Dat houdt in dat er vannacht een einde is gekomen aan de allereerste officiele Dutch Power Cows Stampede!!
De afgelopen maand hebben een flink aantal DPC'ers hun machientjes van andere DPC projecten afgehaald om het DPC team bij ECC2-109 bij te springen.
Dankzij deze mensen en bestaande leden die extra hun best deden hebben we een hele mooi prestatie weten neer te zetten!
De Gauntlets van Ars Technica zijn berucht en het (on)geluk wilde dat ze een Gauntlet planden in exact dezelfde periode als wij onze Stampede.
Met toch wel enige vorm van trots kan ik hier harde cijfers geven waaruit blijkt dat we ze met bijna 240k aan punten hebben verslagen op hun eigen speelveld.
Totale score Stampede/Gauntlet
Dutch Power Cows: 687.436
Ars Technica: 448.642
Verschil: 238.794 punten!
Naast de officiele Stampede flushes zijn er ook een aantal mensen/subteams geweest die buiten de Stampede om lekkere cijfers hebben neergezet.
De grootste hiervan wil ik toch wel even in de schijnwerpers zetten omdat ze maanden hebben gespaard en de ECC2-109 MegaFlush kroon ermee hebben verworven!
La Petite Cows flushte op 21 augustus 145.043 punten!
Ars had jammer genoeg ook een paar van dit soort foefjes maar toch zijn we deze maand flink op ze ingelopen.
Helaas bij verre niet genoeg om de #1 van ze af te pakken, maar een goed begin
De stand toen we begonnen:
1. Ars Technica Team Vodka Martini 3.939.359
2. Dutch Power Cows 2.635.527
Totaal verschil: * Funcracker 1.303.832
De stand nu:
1. Ars Technica Team Vodka Martini 4.866.037
2. Dutch Power Cows 3.813.219
Totaal verschil: * Funcracker 1.052.818
We zijn dus 251.014 punten ingelopen!
De uitslagen
=========
Naast de teamstrijd had de Stampede ook een onderlinge strijd tussen DPC stampede teams
Deze nieuw en tijdelijk gevormde Stampede teams beconcurreerden elkaar met alles wat ze hadden en stuwden zo de DPC output flink de hoogte in!
De uiteindelijke Stampede team uitslag is geworden:
1. #dpc 173.791
2. Verenigd Graaskundig Genootschap 141.048
3. De Stampertjes 134.666
4. En die muis zei tegen de olifant... 119.561
5. When you need more than Vodka Martini 118.370
Oorspronkelijk was er nog een zesde team (Stampot Rauwe Andijvie) maar dit scoorde dusdanig laag dat het is opgegaan in het toenmalige op één na laagste team: De Stampertjes
Het is een mooie strijd geweest de afgelopen weken en #dpc is daar duidelijk als grote winnaar uitgekomen.
De allereerste DPC Stampede kroon is bij deze voor het trouwe DPC IRC team: #dpc!
Van harte gefeliciteerd!

Geen uitreiking zonder een paar zoenen, dus de kroon wordt jullie gebracht door onze enige echte Stampede-miss die één voor één langs jullie allemaal zal komen

Credits
=========
Ten eerste wil ik jullie allemaal bedanken namens de mensen die achter de schermen hebben gewerkt om dit op poten te zetten en te begeleiden.
U bent allen voorbeeldige Stampede leden geweest
Er is een minimum aan problemen geweest en de meesten konden we snel en rustig oplossen.
Ik hoop jullie allemaal tijdens een volgende Stampede terug te zien!
Verder wil ik graag KoW en Silk_Dude bedanken voor hun inzet om het 'evenement' goed te laten verlopen
Speciale dank aan KoW voor het leveren van coole stats!
En nu tijd voor....
FEEST!

* Funcracker trekt een Smirnoffje open
Geachte aanwezigen,
Het is vandaag 1 september!
Dat houdt in dat er vannacht een einde is gekomen aan de allereerste officiele Dutch Power Cows Stampede!!
De afgelopen maand hebben een flink aantal DPC'ers hun machientjes van andere DPC projecten afgehaald om het DPC team bij ECC2-109 bij te springen.
Dankzij deze mensen en bestaande leden die extra hun best deden hebben we een hele mooi prestatie weten neer te zetten!
De Gauntlets van Ars Technica zijn berucht en het (on)geluk wilde dat ze een Gauntlet planden in exact dezelfde periode als wij onze Stampede.
Met toch wel enige vorm van trots kan ik hier harde cijfers geven waaruit blijkt dat we ze met bijna 240k aan punten hebben verslagen op hun eigen speelveld.
Totale score Stampede/Gauntlet
Dutch Power Cows: 687.436
Ars Technica: 448.642
Verschil: 238.794 punten!
Naast de officiele Stampede flushes zijn er ook een aantal mensen/subteams geweest die buiten de Stampede om lekkere cijfers hebben neergezet.
De grootste hiervan wil ik toch wel even in de schijnwerpers zetten omdat ze maanden hebben gespaard en de ECC2-109 MegaFlush kroon ermee hebben verworven!
La Petite Cows flushte op 21 augustus 145.043 punten!
Ars had jammer genoeg ook een paar van dit soort foefjes maar toch zijn we deze maand flink op ze ingelopen.
Helaas bij verre niet genoeg om de #1 van ze af te pakken, maar een goed begin
De stand toen we begonnen:
1. Ars Technica Team Vodka Martini 3.939.359
2. Dutch Power Cows 2.635.527
Totaal verschil: * Funcracker 1.303.832
De stand nu:
1. Ars Technica Team Vodka Martini 4.866.037
2. Dutch Power Cows 3.813.219
Totaal verschil: * Funcracker 1.052.818
We zijn dus 251.014 punten ingelopen!
De uitslagen
=========
Naast de teamstrijd had de Stampede ook een onderlinge strijd tussen DPC stampede teams
Deze nieuw en tijdelijk gevormde Stampede teams beconcurreerden elkaar met alles wat ze hadden en stuwden zo de DPC output flink de hoogte in!
De uiteindelijke Stampede team uitslag is geworden:
1. #dpc 173.791
2. Verenigd Graaskundig Genootschap 141.048
3. De Stampertjes 134.666
4. En die muis zei tegen de olifant... 119.561
5. When you need more than Vodka Martini 118.370
Oorspronkelijk was er nog een zesde team (Stampot Rauwe Andijvie) maar dit scoorde dusdanig laag dat het is opgegaan in het toenmalige op één na laagste team: De Stampertjes
Het is een mooie strijd geweest de afgelopen weken en #dpc is daar duidelijk als grote winnaar uitgekomen.
De allereerste DPC Stampede kroon is bij deze voor het trouwe DPC IRC team: #dpc!
Van harte gefeliciteerd!

Geen uitreiking zonder een paar zoenen, dus de kroon wordt jullie gebracht door onze enige echte Stampede-miss die één voor één langs jullie allemaal zal komen

Credits
=========
Ten eerste wil ik jullie allemaal bedanken namens de mensen die achter de schermen hebben gewerkt om dit op poten te zetten en te begeleiden.
U bent allen voorbeeldige Stampede leden geweest
Er is een minimum aan problemen geweest en de meesten konden we snel en rustig oplossen.
Ik hoop jullie allemaal tijdens een volgende Stampede terug te zien!
Verder wil ik graag KoW en Silk_Dude bedanken voor hun inzet om het 'evenement' goed te laten verlopen
Speciale dank aan KoW voor het leveren van coole stats!
En nu tijd voor....
FEEST!

* Funcracker trekt een Smirnoffje open
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy