Tannoy Mx2-m vs. Mx3-m

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik ben van plan mijn boekenplank voorspeakers te vervangen voor zuilspeakers omdat ik de mogelijkheid heb om zuilspeakers op te stellen. Pilaren onder mijn mx2-m is ook een optie maar heb dan toch liever een zuilspeaker mx3-m voor het gezicht en een kleine geluidsverbetering.
Alleen weet ik niet of het ook een verbetering zal zijn, Ik heb het id dat ze gelijk zullen klinken maar de mx3-m wat lager zal gaan, 35hz ipv. 48, is toch wel een fijne verbetering voor mij omdat ik iets meer bas in muziek wel fijner zal vinden.
nu kan ik ze wel in een winkel gaan beluisteren maar dan heb ik er toch een ander id van als thuis in mijn kamer, dat was ook zo met de mx2-m.
Ik wil zowiezo bij tannoy blijven omdat heel mijn setup dat is en dat ik de sound gewoon fijn vindt, de grootste reden dat ik over ga op mx3-m is het opstellen, wat gewoon veel beter is met een zuiluidspreker.

Heeft iemand wel is de mx2-m en de mx3-m naast elkaar gehad en wat zijn de bevindingen?

Klopt het ook dat de mx3-m gevuld zou moeten worden met zand?

[ Voor 3% gewijzigd door Dnc1n op 01-09-2003 14:12 ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:51

JT

VETAK y0

Ikzelf zou gaan voor de vloerstaander omdat ik vloerstaanders voller vind klinken dan boekenplank luidpsrekers. Dit is echter een kwestie van smaak. Maar je hebt nu iig al een verschil waarop je kan beslissen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

je wil niet in de winkel luisteren omdat het daar anders is dan in jouw kamer, maar je gaat wel uit van de ervaringen van een ander die ook nog eens in een andere ruimte die speakers vergelijkt? :?

Zoals alle topics over "is deze speaker beter" geldt: Ga eerst zelf luisteren, deel je ervaring met ons en open dan een topic.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.