is het in mijn vorige bericht niet duidelijk geweest dat ik de hele troubleshooter heb gehad? en dat ik de sluitingstijd van de winkel met de minuut dichterbij zie komen? dat ik zoveel informatie in 1 keer moet doorlezen en moet kijken met welk topic mijn trubbels overeenkomt?
hoe kan ik chillen als je me stapels huiswerk geeft met zeer oude niet meer bruikbare topics? ze hebben het over pentium 800 !!!!!! en geheugen lijkt me in orde omdat hij hem gwoon herkent zonder ouwehoert, de voeding lijkt me in orde omdat ik ergens las dat je meer dan 300 watt nodig heb als je een zware cpu EN zware videokaart heb. ( kep gf2 gts)
stap 1 ik heb search doorgespit!! ( ik wist niet dat de faq niet in search resultaten zou komen)
stap 2 ik heb faq doorgespit
stap 3 ik heb hangen en niet rebooten gelezen, komt niet met mijn trubbel overeen
stap 4 ik ben nu kaal op 2 plekken aan de zijkanten van me hoofd
nog meer stappen?????
of kan ik nu op beetjuh support rekenen?
is me voeding toch te slecht? is me mobo toch kut? groeien die kale plekjes weer aan?
de klok tikt door en die winkel is buiten den haag ik moet dus een flink stuk rijden
hellup voordat balusc weer hem zo vlot sluit.....................!!
hoe kan ik chillen als je me stapels huiswerk geeft met zeer oude niet meer bruikbare topics? ze hebben het over pentium 800 !!!!!! en geheugen lijkt me in orde omdat hij hem gwoon herkent zonder ouwehoert, de voeding lijkt me in orde omdat ik ergens las dat je meer dan 300 watt nodig heb als je een zware cpu EN zware videokaart heb. ( kep gf2 gts)
stap 1 ik heb search doorgespit!! ( ik wist niet dat de faq niet in search resultaten zou komen)
stap 2 ik heb faq doorgespit
stap 3 ik heb hangen en niet rebooten gelezen, komt niet met mijn trubbel overeen
stap 4 ik ben nu kaal op 2 plekken aan de zijkanten van me hoofd
nog meer stappen?????
of kan ik nu op beetjuh support rekenen?
is me voeding toch te slecht? is me mobo toch kut? groeien die kale plekjes weer aan?
de klok tikt door en die winkel is buiten den haag ik moet dus een flink stuk rijden
hellup voordat balusc weer hem zo vlot sluit.....................!!