Inhoud van een scherm past niet in venster

Pagina: 1
Acties:
  • 396 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09 11:50
beetje cryptische topictitel. maar kan het echt niet beter beschrijven in een zin.
ik heb sinds kort het probleem, dat de inhoud van bv een properties scherm niet in zijn venster. je ziet bepaalde knoppen of opties niet. je kan die vensters ook niet resize. heb al een driver reïnstall geprobeerd, maar dit heeft niet geholpen.
dit probleem heeft zich voorgedaan nadat ik een 2de scherm erbij geplaatst heb.
uitschakelen van een scherm help niet btw.

kent iemand dit probleem? (met oplossingB))

heb een radeon 9600 en draai XP sp1

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb je toevallig 'grote lettertypen' aanstaan, want dan wil het nog wel eens voorkomen dat windows zich verslikt in de fontgrootte en daardoor de vensters niet goed laat zien.

• DarkChylde
das een goede. uit mijn hoofd staat ie niet aan. maar ga ik vanavond ff dubbel checken.
(zit nu op werk)
nog andere mogelijkheden?
(is trouwens heel moeilijk zoeken op google, kan de juisten termen in het engels niet vinden)

• toktokcity
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 12:04
Probeer eens de resolutie van je beeldscherm omlaag te doen, vermoedelijk past hij dan je scherm aan, ik had dit met mijn laptop als ik hem op 1600X1200 zette maar bij mij kon ik met mijn muis het scherm verplaatsen. Windows XP

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
MissingDog schreef op 01 September 2003 @ 13:35:
Heb je toevallig 'grote lettertypen' aanstaan, want dan wil het nog wel eens voorkomen dat windows zich verslikt in de fontgrootte en daardoor de vensters niet goed laat zien.
Is goed mogelijk ja. Ook al eens geprobeerd om met een hogere resolutie te werken?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

In welke resolutie werk je? Ik heb hier nog nooit van gehoord :P. Het lijkt me overigens meer een software dan een audio hardware probleem :P

Move topic naar Software Algemeen dus :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• DarkChylde
uhm, past idd beter in software algemeen (laten we het op maandagmorgen houden)
in eerste instantie draaide ik met mijn crt op 1600x1200. daarna is er een tft bijgekomen en die draait op 1280x1024. als ik het venster van het ene scherm naar het andere sleep, dan verandert er niks. maar ik draai dus al op een hoge res.

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:57
heb je soms bepaalde theme's geinstalleerd? probeer die dan eens uit te zetten.

• DarkChylde
nope geen extra themes geïnstalled.

[edit]
ben nu thuis, en grote lettertype staat niet aan. (hij staat op normaal/ 96 dpi)
reso heen en weer veranderen heeft ook geen effect ;(

[ Voor 68% gewijzigd door DarkChylde op 01-09-2003 19:55 ]

• DarkChylde
YESSSSS, heb het gevonden.
oplossing was ff zetten op grote lettertype en dan weer terug. alles werkt zoals het hoort.
(dacht als het de boel kan verpesten, kan het misschien ook helpen met fixen)
Pagina: 1