[XP] Hij 'pakt' de muis niet

Pagina: 1
Acties:

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
Jullie kennen het vast nog wel; als je een muis hebt met een muisballetje dan dan wordt deze na een tijdje vuil. Je moet hem dan even openmaken en aan de zijkanten van binnen even die 'koek' eraf schrapen.
Dit had ik ook bij mijn muis, alleen nadat ik alles had schoongemaakt van binnen bleef hij hetzelfde niet-pakkende effect houden. Het werd dus tijd voor een nieuwe muis.

Gisteren heb ik dus een Logitech MX500 gekocht. Braaf als ik ben de drivers geeinstalleerd. Maar tot mijn grote verbazing bleef het niet-pakkende effect aanhouden.
Deze gloednieuwe muis reageerde precies zoals m'n vorige muis ! :o

Hoe krijg ik dit weg want het is echt zonde voor m'n gloednieuwe muis. Het is dus duidelijk software gerelateerd.
In de search stond een topic met ongeveer dezelfde vraag maar er is nooit een oplossing op gekomen.

Hoe los ik dit op ? Je zou me ontzettend helpen :)

PIII 2.4 ghz
512 ram
Geforce4MX 64mb

nikszolekkeralss.exe

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:58
Ander soort ondergrond misschien? Dat heb ik soms ook als ik van mijn muismap af ben op mijn bureaublad... Dan lijkt het net dat ik mijn muis moet aanslingeren... :?

[ Voor 67% gewijzigd door BeZaX op 01-09-2003 13:22 ]

Verwijderd

is er geen process op de achtergrond bezig die veel van de com poorten gebruikt maakt?? of een printerpoort? want bij mij is dat wel het geval als k met me gsm bezig ben via de com1 dan doet me muis ook vaag > logitech optical mouse

als k dat programma dan weer afsluit dan doet me muis het weer perfect

• bdgroot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
USB? of PS/2? Of een com-poort (zal wel niet). Als het USB is, probeer eens een andere poort. PS/2: misschien is die wel brak. Wat ik wil zeggen: misschien ligt het wel niet aan de muis maar aan de poort...

Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.

• sweetdude
  • Laatst online: 16:01
BeZaX schreef op 01 September 2003 @ 13:20:
Ander soort ondergrond misschien? Dat heb ik soms ook als ik van mijn muismap af ben op mijn bureaublad... Dan lijkt het net dat ik mijn muis moet aanslingeren... :?
Ik zou ook zeggen andere ondergrond kiezen. Met name met dit weer kan het zijn dat de muis last heeft van aquaplanning :+ oftewel slipt in het zweet. leg je muis eens op een totaal andere plek dan waar je hebt liggen te muizen een cm of 20 verder weg oid.

• bdgroot
jah, ook zoiets.. als het een draadloze muis is, kijk dan ff of je niet te dicht bij de ontvanger zit, of dat er obstructies tussen muis en ontvanger staan, je weet nooit he

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
Nou heren, even een optical mousemat gekocht et voila ! Problem solved :)
Raar maar waar, hij had echt dezelfde symptonen als m'n vorige kaduke muis.
Dus ik kan nu weer optimaal Counter-Striken.
offtopic:
bdgroot, je hebt hetzelfde usericon als poweroy, erg irritant :-)

nikszolekkeralss.exe

• bdgroot
offtopic:
Who the **** is poweroy?? ;) Wist ik niet, ik heb hem al een tijdje... was niet van plan een nieuwe te gaan zoeken hoor...

Pagina: 1