In dit topic Topic ????. Staan 3 linkjes naar de cd's die microsoft ter beschikking heeft gegeven over de MSDN library van April 2003. Ik krijg deze cd's echter niet op een juiste manier gebrand terwijl er gewoon staat dat het een ISO bestand is. Nu wilde ik het "topic" vinden, op de site van Microsoft, waar die linkjes vandaan komen maar die kan ik ook nergens vinden.
Ik hoopte op die site wat aanvullende info te vinden over de manier van branden, maar helaas ik kan nergens deze 3 downloads vinden via een site, ook het laaste gedeelte weghalen bij de link werkt niet want dan krijg je een ongeldige pagina.
Iemand een idee? Of ben ik gewoon een slechte zoeker?
Bericht op tweakers over de gratis editie waarin staat dat ik niet de enige met de problemen ben (lees:onderaan)
aanvullende info: brandprogramma's die ik heb gebruikt (en dus bezit) Nero en Clone cd
Ik hoopte op die site wat aanvullende info te vinden over de manier van branden, maar helaas ik kan nergens deze 3 downloads vinden via een site, ook het laaste gedeelte weghalen bij de link werkt niet want dan krijg je een ongeldige pagina.
Iemand een idee? Of ben ik gewoon een slechte zoeker?
Bericht op tweakers over de gratis editie waarin staat dat ik niet de enige met de problemen ben (lees:onderaan)
aanvullende info: brandprogramma's die ik heb gebruikt (en dus bezit) Nero en Clone cd
[ Voor 21% gewijzigd door Beamer op 01-09-2003 13:18 ]
25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd