Toon posts:

D-Link DI-640 en MSN Messenger 6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Heb mij juist een D-Link DI-640 router aangeschaft nu krijg ik voice niet in orde bij MSN Messenger 6.0. Had op de site van D-Link Amerika gezien dat dit piece of cake zou zijn, maar niets is minder waar. Nu blijkt dat er een verschil is tussen een Europese en een Amerikaanse router. En ik heb dus een Europese router. Is zelfs verschil in menu's enzo. Maar de router zou dus uPNP moeten zijn enz. Heb alle services gestart enzo maar geen oplossing. En kwestie van Technische ondersteuning online voor Europese routers is er noppes. Nu is mijn vraag is er iemand die deze router ook heeft en een oplossing weet? Of is er iemand die mij weet te zeggen hoe en welke poorten ik moet openzetten?

Kan eventueel screenshots plaatsen.

Greetz
JJBINKS

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 02:03
Zoek even op welke poorten je precies moet gebruiken en forwards deze naar je interne ip.

Meer info op Het Grote Poortmappingsverhaal

Over je greets:
• Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Bron: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

[ Voor 54% gewijzigd door Milenco op 01-09-2003 21:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar heeft het te maken of je al dan niet Service Pack 1 van Windows XP hebt geïnstalleerd. Want bij iemand dat ik ken met dezelfde router met zelfde versie van de firmware macheert de sound bij MSN wel enzo ...
Iemand ervaring mee?