Ik ben op zoek naar software die veel informatie bijhoud over je computergedrag. Dus zaken zoals: hoelang ik achter m'n computer zit (te meten aan keyboard, mouse activity), hoeveel toetsen ik aansla, en welke. Hoevaak ik de linker en rechtermuisknop gebruik en allemaal van dat soort info over m'n computer gedrag. Ik vind dat interessant om te weten nl.
De belangrijkste vind ik dat het programma meet hoe lang ik achter de computer zit. Nou heb ik via de search al lopen zoeken, maar kon er geen programma vinden, ook google hielp niet want tis beetje moeilijk de juiste keywords hiervoor te vinden.
Zelf heb ik al het programma workpace gevonden (eigelijk bedoelt voor RSI, maar deze houd ook bij hoeveel toetsaanslagen je hebt, en hoeveel je muist en hoelang, maar niet hoevaak je welke toetsaanslagen gebruikt).
Weet één van jullie een programma dat speciaal daarvoor gemaakt is?
De belangrijkste vind ik dat het programma meet hoe lang ik achter de computer zit. Nou heb ik via de search al lopen zoeken, maar kon er geen programma vinden, ook google hielp niet want tis beetje moeilijk de juiste keywords hiervoor te vinden.
Zelf heb ik al het programma workpace gevonden (eigelijk bedoelt voor RSI, maar deze houd ook bij hoeveel toetsaanslagen je hebt, en hoeveel je muist en hoelang, maar niet hoevaak je welke toetsaanslagen gebruikt).
Weet één van jullie een programma dat speciaal daarvoor gemaakt is?