Toon posts:

p4pe opstart soms zwart scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een p4pe. en soms druk ik na 6 uurtjes uit gestaan te hebben de power knopje in en dan start ie op maar haalt ie de windows logo niet eens. dan zie ik zwart beeld met knipperend cursor. dan gebeurd er niets meer......
dan kan ik reset indrukken en dan zit me monitor in slaapmodus, me hddled knippert onregelmatig en de cd speler ook alsof ie echt aan het opstarten is maar dit keer zie ik niets en hij blijft zo doorgaan minutenlang alsof hij blijft hangen aan het begin van bios.

de achterkant van puter aan en uit gezet, dan kom ik door power in de drukken zomaar in de bios terecht ipv erlangs te gaan. ik druk exit save en dan kom ik wel in windows.......

ik heb met search gezocht en kom af en toe cold boot tegen. is dit het probleem wat ik heb? er wordt geopperd: te zwakke voeding, slechte bord en omruilen door hetzelfde type, omruilen tegen een betere type.

we zijn nu weer maanden verder sinds die topics waren.

wat is het eindoordeel nu?

ik moet snel antwoord hebben want VANDAAG moet de bord eventueel terug!!!!!!

ik heb intel p42,8@800 , 512 MB samsung 3200, 300 watt voeding, Xp prof, gf2 GTS

plz antwoord want vandaaaaaaaag moet de bord terug of ik zit ermee opgescheept.........

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 12:42 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Naast de Search is er ook nog altijd de FAQ en de policy, welke je ook had moeten doornemen eer je een topic opent :) Zie ook het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] B)

Technische PMG FAQ
Dit graag lezen eer je post :)
Daarin zul je de handige Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen kunnen vinden, welke jou in principe een heel eind verder kan helpen :)

/faq

Dit topic is gesloten.