Toon posts:

Javascript popup maar anders

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment een pagina gemaakt met diverse plaatjes. Per plaatje wordt er een popup scherm geopend maar ik vind de oplossing niet mooi want steeds als ik een ander plaatje aanklikt dan verkleint de popup zich. Nu had ik op een andere site een javascript oplossing gezien dat er standaard een tekst wordt getoond op de pagina naast de plaatjes en dan bij het aanklikken van de diverse plaatjes krijg je steeds een andere tekst binnen hetzelfde tekstvlak. Dus geen popup oplossing.

Ik heb al flink lopen zoeken op W&G en uiteraard op zoekmachines maar kan niet zo snel wat vinden.

Kunnen jullie me verder helpen omtrent waar te zoeken of op welk kenmerk. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 12:23 ]

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Wat wil je nou eigenlijk? Als ik je text 3x doorlees denk ik dat je een <iframe> wilt hebben.

Verder ziet het er best uit als een script request, en volgens de faq zijn ze daar hier niet zo blij mee :)

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik wil dus dat je per plaatje een tekst kunt aanroepen en die steeds op dezelfde plek verschijnt in dezelfde pagina.

Ik wil geen script request maar just wat tip en verder zelf uitzoeken / leren.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 12:24 ]

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 09:21
dan moet je gebruik maken van een <iframe> en target="" etc...

[ Voor 18% gewijzigd door BeZaX op 01-09-2003 12:26 ]

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 10:28
Je zou een layer kunnen maken waarin je me javascritp je tekst schrijft :)
kijk bijvoorbeeld eens op www.dynamicdrive.com

Icons are overrated

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

wat je wilt is makkelijk te maken met een beetje javascript. Woorden waar je op kan zoeken zijn: innerHTML, document.write, div, getElementById etc.
In de meeste javascript tutorials wordt wel uitgelegd hoe je dynamisch HTML content kan wijzigen :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.