Toon posts:

[BASE] Alweer een Super-promotie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na de zomeractie van Base (voor 28€ kon je 2 maand onbeperkt bellen naar andere base-nrs.), wordt deze actie nu verlengd in de maand september :

voor 14€ (en slechts 7€ ipv. 14€ voor degenen die reeds ingetekend hadden op de vorige actie) kun je de hele maand september onbeperkt bellen naar andere base-nrs. tijdens de daluren
de actie is nu wel wat minder sterk dan de zomeractie (nu kun je immers enkel "gratis" bellen tijdens de daluren, toen heel de dag door), maar toch nog heel leuk!

zie ook www.base.be bij "tarieven" en dan onder "promoties"

mijn vraag is nu: wat denken jullie, zal base in de toekomst nog van dit soort acties/promoties aanbieden? want dit is toch wel heel straf hé?!
hebben ze in nederland ook dit soort acties?

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 12:20:
na de zomeractie van Base (voor 28€ kon je 2 maand onbeperkt bellen naar andere base-nrs.), wordt deze actie nu verlengd in de maand september :

voor 14€ (en slechts 7€ ipv. 14€ voor degenen die reeds ingetekend hadden op de vorige actie) kun je de hele maand september onbeperkt bellen naar andere base-nrs. tijdens de daluren
de actie is nu wel wat minder sterk dan de zomeractie (nu kun je immers enkel "gratis" bellen tijdens de daluren, toen heel de dag door), maar toch nog heel leuk!

zie ook www.base.be bij "tarieven" en dan onder "promoties"

mijn vraag is nu: wat denken jullie, zal base in de toekomst nog van dit soort acties/promoties aanbieden? want dit is toch wel heel straf hé?!
hebben ze in nederland ook dit soort acties?
Met kerstmis en nieuwjaar zijn er meestal acties en bijv. bij Vodafone ATM (wel voor de gsm prepaid) kun je nu een smsvoorraad kopen zodat je voor minder geld veel kan smsen.

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 01-09-2003 12:23 ]

Mijn boefje is liev!

Verwijderd

Topicstarter
Scooter_Fox schreef op 01 September 2003 @ 12:22:
[...]
Met kerstmis en nieuwjaar zijn er meestal acties en bijv. bij Vodafone ATM (wel voor de gsm prepaid) kun je nu een smsvoorraad kopen zodat je voor minder geld veel kan smsen.
hier in belgië heb je ook promoties met nieuwjaar & in de zomer (bij alle operatoren)
maar dit is nog iets van een heel ander kaliber: ONBEPERKT bellen... da's echt wel een stunt van base

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-04 20:25
't is wel blijkbaar enkel voor Base to Base verkeer. Maar het is wel een mooie actie dat wel.

Ik ga nu eens de kleine lettertjes lezen :P

Edit : Je betaalt wel 14 euro voor deze activatie INDIEN je vandaag of morgen nog inschrijft ! Snel SNel ! Komaan Barbara, gaan met die banaan :9

[ Voor 37% gewijzigd door MPAnnihilator op 01-09-2003 13:04 . Reden: Edit ]

Mijn Specs

Verwijderd

Topicstarter
-GF-Annihilator schreef op 01 September 2003 @ 12:56:
't is wel blijkbaar enkel voor Base to Base verkeer. Maar het is wel een mooie actie dat wel.

Ik ga nu eens de kleine lettertjes lezen :P

Edit : Je betaalt wel 14 euro voor deze activatie INDIEN je vandaag of morgen nog inschrijft ! Snel SNel ! Komaan Barbara, gaan met die banaan :9
ik heb al ingetekend hoor :) !
en 't is wel voor Base-to-Base, maar da's logisch hé: 't is de bedoeling van Base om zoveel mogelijk nieuwe klanten aan te trekken...
maar ook de 'gewone' tarieven van base zijn heel scherp hoor! prepaid=abonnement!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-04 20:25
Misschien niet relevante vraag m.b.t. jouw toppic , maar hoe is de ontvangst van Base bij jou , tevreden van? Want ik hoor veelal van collega's dat Base wel goedkoop is in België maar geen goede ontvangst heeft ? Kan jij dit bevestigen /ontkennen ?

PS :
Kiest u voor BASE-prepaid, dan kiest u voor een herlaadkaart.
Bovenstaande lees ik op de base website, en jij zegt net het omgekeerde :? Zwaar weekend gehad ? :+

[ Voor 32% gewijzigd door MPAnnihilator op 01-09-2003 13:23 ]

Mijn Specs

Verwijderd

Topicstarter
-GF-Annihilator schreef op 01 september 2003 @ 13:14:
Misschien niet relevante vraag m.b.t. jouw toppic , maar hoe is de ontvangst van Base bij jou , tevreden van? Want ik hoor veelal van collega's dat Base wel goedkoop is in België maar geen goede ontvangst heeft ? Kan jij dit bevestigen /ontkennen ?
ik woon in een grote stad en ik heb altijd full-ontvangst
maar ook als ik eens buiten de stad ben, heb ik nooit problemen met de ontvangst
die verhaaltjes over slecht ontvangst geloof ik dus niet...

Verwijderd

Topicstarter
-GF-Annihilator schreef op 01 September 2003 @ 13:14:
"Kiest u voor BASE-prepaid, dan kiest u voor een herlaadkaart"

Bovenstaande lees ik op de base website, en jij zegt net het omgekeerde :? Zwaar weekend gehad ? :+
ik bedoelde dat de tarieven bij Base dezelfde zijn, of je nu een prepaid-pakket neemt of een abonnement, dan zijn de prijzen dezelfde!
snappie?
bij het nemen van een abonnement betaal je geen abonnementskosten

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 15:00 ]

• Marcel Loesberg
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-05-2024
Ik kom net terug uit Turkije waar Telsim ook een dergelijke aanbieding had.
Telsim had het financieel zwaar en hoopt met deze aktie meer klanten te werven.
Hoe gaat het met Base? Ook klappen gehad waardoor ze nu moeten stunten?

HP9000 715/50, 192Mb, 3 x 2Gb, HP-UX 10.20, 21" HP A1097C

Verwijderd

Topicstarter
loesberg schreef op 01 September 2003 @ 15:10:
Ik kom net terug uit Turkije waar Telsim ook een dergelijke aanbieding had.
Telsim had het financieel zwaar en hoopt met deze aktie meer klanten te werven.
Hoe gaat het met Base? Ook klappen gehad waardoor ze nu moeten stunten?
maar dat zijn dan maar promoties voor korte termijn zeker?

neen, Base is de jongste, nieuwste operator in België en moet dus nog zijn marktaandeel verwerven...

overigens heeft Base een zéér originele slogan: "Freedom of speech"... fantastisch goed gevonden vind ik!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Base is overigens onderdeel van KPN, Nederlands voormalige PTT.

In Nederland heeft Telfort (voormalige O2) overigens wel het volgende: 500 minuten bellen naar Telfort en vaste telefoons, voor € 12,50 per maand. Dit is geen actie, maar permanent.
Het is niet helemaal hetzelfde, maar ivm met het Telfort-naar-Telfort-karakter (en Telfort-naar-vast) wel enigszins.

[ Voor 4% gewijzigd door wicher|IA op 01-09-2003 16:24 ]

Verwijderd

Het is eigenlijk 500 minuten voor maar € 5. De andere € 7,50 zijn je gewone abonnementskosten en die € 5 is een extra mogelijkheid. Komt dus een klein beetje in de buurt.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 16:37:
Het is eigenlijk 500 minuten voor maar € 5. De andere € 7,50 zijn je gewone abonnementskosten en die € 5 is een extra mogelijkheid. Komt dus een klein beetje in de buurt.
Ik had ook eerst € 5 neergezet, ipv 12,50, maar heb dat gewijzigd omdat ik dat ook weer niet helemaal eerlijk is, omdat je het niet kunt krijgen zonder ook de 7,50 te betalen.

Het is een beetje een twijfelgeval.

Verwijderd

Topicstarter
is er eigenlijk iemand die (ook) ingetekend heeft op deze actie?
vandaag is de laatste dag dat dit mogelijk is!
Pagina: 1