Toon posts:

Newsserver van Metiadsl

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat het adres is van de newsserver van metia? (die bij planet bijvoorbeeld nova.planet.nl is). Ze nemen de tel niet op en reageren niet meer op mails...

Verwijderd

Topicstarter
kick

heeft niemand een idee...news.metia.nl bjivoorbeeld, werkt niet...

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Kick eens niet zo snel ... laat de mensen even rustig van hun werk thuiskomen ...

Heeft Metia wel een newsserver?
Ik kende Metia nog niet, dus heb even snel de site bekeken.
Ik kan er niks vinden over een newsserver. Weet je zeker dat er een is?

Voor de rest ziet de hele provider / hoster er een beetje nieuw uit, het lijkt wel of ze nog aan het opstarten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, we zitten al een jaar bij metia, sorry for kicking by the way. Website is idd beetje vaag, nergens info over wat dan ook, behalve abonnementen. Metia is over de lijn van BBNed trouwens.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 17:16:
Nee, we zitten al een jaar bij metia, sorry for kicking by the way. Website is idd beetje vaag, nergens info over wat dan ook, behalve abonnementen. Metia is over de lijn van BBNed trouwens.
Ik zou dan maar zorgen dat je snel opzegt, een ISP die zo slecht bereikbaar is, vind ik 100% onwerkbaar.

Over de newsserver: Zo te zien hebben ze die inderdaad niet. De standaard adressen (news, nieuws) bestaan niet. Probeer toch eens contact met ze op te nemen, mischien kunnen ze nog wat regelen :)

Succes !

Dit topic is gesloten.