Ik ben wat dingen aan het testen met Exchange Server 2003 (zie: Exchange Srv 2003 verstuurt geen etrn signal), maar om een onduidelijke reden krijg ik er geen etrn signaal uit.
Nu was ik op zoek naar een oudere versie van Exchange (het liefst 5.5 omdat een aantal klanten dit gebruiken) maar niet de volledige, gekraakte, warez versie, maar gewoon een trial versie, ik hoef maar een paar dingen te testen.
Op de site van Microsoft is niets meer te vinden, OldVersions.com heeft op 1/9 al zo veel bandbreedte gebruikt dat de site de rest van de maand uit de lucht is
en ook Kazaa en en bekende crackzoekmachine kennen helaas geen Exchange 5.5
Q: Waarom ga je dan niet even naar een klant toe om wat te test?
A: Omdat dat een productiemachine betreft en geen testomgeving?
Q: Waarom leen je dan niet even dat CD'eetje?
A: Omdat dat dus net niet mag.
Q: Maar is dit geen warez request dan?
A: Volgens mij niet, ik heb de licentie voor Exchange 2003 Trial, en die dingen zijn downgradebaar. Een licentie voor Windows Server 2003 is ook van toepassing op Window Server 2000.
Q: Waarom neem je dan gewoon geen MSDN abbo
A: Ja ik wil het wel, maar mijn baas niet.....
Nu was ik op zoek naar een oudere versie van Exchange (het liefst 5.5 omdat een aantal klanten dit gebruiken) maar niet de volledige, gekraakte, warez versie, maar gewoon een trial versie, ik hoef maar een paar dingen te testen.
Op de site van Microsoft is niets meer te vinden, OldVersions.com heeft op 1/9 al zo veel bandbreedte gebruikt dat de site de rest van de maand uit de lucht is
Q: Waarom ga je dan niet even naar een klant toe om wat te test?
A: Omdat dat een productiemachine betreft en geen testomgeving?
Q: Waarom leen je dan niet even dat CD'eetje?
A: Omdat dat dus net niet mag.
Q: Maar is dit geen warez request dan?
A: Volgens mij niet, ik heb de licentie voor Exchange 2003 Trial, en die dingen zijn downgradebaar. Een licentie voor Windows Server 2003 is ook van toepassing op Window Server 2000.
Q: Waarom neem je dan gewoon geen MSDN abbo
A: Ja ik wil het wel, maar mijn baas niet.....