Als ik klik op 'quote' en dan 'reageer onder een ander account' krijg ik de volgende melding:
Op dat moment is van de pagina alleen de header (Henk, de knoppen en de gele titelbalk) zichtbaar. Als ik vervolgens op nee klik, laadt de pagina verder normaal en werkt het goed.
Dat wil zeggen: klopt het dat de quote die je kiest niet wordt meegenomen naar Reageer onder een ander account? Zo ja, doe maar een titlechange naar [BUG/FEAT], zo nee dan zal het wel met dezelfe fout te maken hebben...
De fout verwijst via debug naar de volgende code:A Runtime Error has occured.
Do you wish to debug?
Line: 0
Error: Can't move focus to the control because it is invisible, not enabled, of of a type that does not accept the focus.
JavaScript:
1
| document.forms[0].elements[9].focus(); |
Op dat moment is van de pagina alleen de header (Henk, de knoppen en de gele titelbalk) zichtbaar. Als ik vervolgens op nee klik, laadt de pagina verder normaal en werkt het goed.
Dat wil zeggen: klopt het dat de quote die je kiest niet wordt meegenomen naar Reageer onder een ander account? Zo ja, doe maar een titlechange naar [BUG/FEAT], zo nee dan zal het wel met dezelfe fout te maken hebben...
Zo scherp als een voetbal!