Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Nahja .. 7200 vandaag en 800 morgen toch 
En dan te bedenken dat er mensen zijn die elke dag met 100.000 komen .. kolere zeg ..
En dan te bedenken dat er mensen zijn die elke dag met 100.000 komen .. kolere zeg ..
*proost* HlpDsk! op naar de 10k!!1
Whatever.
Verwijderd
Happy? Bier???
Op een dag drink je geen bier meer.
Dan probeer je grolsch door je keel te krijgen. (maar je hele lichaam vecht er tegen!!!!)
p.s. Mochten er bierbrouwers zijn die mij gratis het tegendeel willen bewijzen dan mogen ze dit natuurlijk altijd doen
Dan probeer je grolsch door je keel te krijgen. (maar je hele lichaam vecht er tegen!!!!)
p.s. Mochten er bierbrouwers zijn die mij gratis het tegendeel willen bewijzen dan mogen ze dit natuurlijk altijd doen
Kom maar langs hoorOp vrijdag 01 december 2000 13:10 schreef FRAeK-AC het volgende:
Verwijderd
Atlantis schenkt ook GrolschOp vrijdag 01 december 2000 13:10 schreef FRAeK-AC het volgende:
Happy? Bier???
Ik schenk hem 500 kusjes, omdat dat waarschijnlijk het aantal posts is met ook maar een distante vorm van inhoud...
Hoge inschattingOp vrijdag 01 december 2000 13:16 schreef RubZie het volgende:
Ik schenk hem 500 kusjes, omdat dat waarschijnlijk het aantal posts is met ook maar een distante vorm van inhoud...
Wahah, * Harmen denk het ook..Op vrijdag 01 december 2000 13:16 schreef RubZie het volgende:
Whatever.
ik heb 'm een chocolade letter geschonken. let maar eens op hLpDsK, die letter zal zo rond de 5e bij je thuis zijn
HlpDsk is verbaasd......Op vrijdag 01 december 2000 13:30 schreef HlpDsK het volgende:
Nou moe ..
Whatever.
Verwijderd
De goede sint heeft me zware buikgriep geschonken. Ik doe al 2 dagen niks als kotsen e.d. Kben al 8 kilo afgevallen door vochtverlies en niet eten, kheb 40 graden koorts en zelfs een paar gram iboprufen stopt de intense koppijn niet.
Vandaar al 2 dagen geen postings.
Vandaar al 2 dagen geen postings.
Verwijderd
Nog geen letter gezien. Maar daar moet ik nu toch niet aan denken.Op donderdag 07 december 2000 08:57 schreef FRAeK-AC het volgende:
Zou die letter iets te maken hebben met je buikgriep??
advies: w8 nog maar eventjes met die kusjesOp donderdag 07 december 2000 06:40 schreef HlpDsK het volgende:
De goede sint heeft me zware buikgriep geschonken. Ik doe al 2 dagen niks als kotsen e.d. Kben al 8 kilo afgevallen door vochtverlies en niet eten, kheb 40 graden koorts en zelfs een paar gram iboprufen stopt de intense koppijn niet.
Pagina: 1