Ik ga deze week een tft monitor kopen, ik zoek nu naar de juiste voor mij. Ik heb nu een aantal opties, waaronder de Hitachi CML174SXW en de EIZO L465. Over de Hitachi is genoeg info te vinden, over de EIZO een stuk minder. Wanneer ik naar de specs kijk van de EIZO, dan zie ik dat de beeldsnelheid 45ms is (10+35ms). De Hitachi heeft een uitstekende 16ms.
Met enig zoeken heb ik een review van de EIZO kunnen vinden.
Het is een redelijk oude review (mei 2002), ik vraag me af of deze review nu nog enige waarde heeft; de huidige/nieuwe tft's hebben toch een stuk betere specs dan degene van 1,5 jaar geleden. De reviewer geeft aan dat hij geen ghosting, wat kan komen door een lage beeldsnelheid, heeft geconstateerd.
De vraag: Heeft iemand ervaringen met de EIZO monitor, en zo ja; hoe staat het met ghosting? Verder nog positieve/negatieve eigenschappen van deze monitor?
Met enig zoeken heb ik een review van de EIZO kunnen vinden.
Het is een redelijk oude review (mei 2002), ik vraag me af of deze review nu nog enige waarde heeft; de huidige/nieuwe tft's hebben toch een stuk betere specs dan degene van 1,5 jaar geleden. De reviewer geeft aan dat hij geen ghosting, wat kan komen door een lage beeldsnelheid, heeft geconstateerd.
De vraag: Heeft iemand ervaringen met de EIZO monitor, en zo ja; hoe staat het met ghosting? Verder nog positieve/negatieve eigenschappen van deze monitor?
[ Voor 15% gewijzigd door deavatar op 01-09-2003 11:15 ]