Ik heb nu een Celeron 700 heel goedkoop op de kop getikt op de HCC Dagen. Ik verbaasde me al over het feit dat het op 1,7 volt moest lopen (standaard) en dat die core zo extreem klein is. Het blijkt zo'n leuk cC0 geval te zijn.
Nu wil ik 'm eigenlijk op 83*10,5 = 875 laten lopen. Dit MOET kunnen. Nu heb ik alleen een aantal vraagjes:
1) bij welk voltage frituur je dit gevalletje? op 1,85 volt was het nog niet helemaal stabiel, crasht na 5 minuten 3DMark2000.
2) hoe meet je de temperatuur? Hij zit in een oud slot 1 BX mobo (P2B), en ik heb een temp sensor. Maar die core is zo extreem klein dat die sensor bijna de hele core bedekt...
3) Snapt een TNT een 83 MHz FSB? Of moet ik dan de AGP devider op 2/3 zetten?
4) Wie kent toevallig een Geforce 2 MX die op 83 MHz FSB loopt?
Alvast dank voor de hulp enzo.
Nu wil ik 'm eigenlijk op 83*10,5 = 875 laten lopen. Dit MOET kunnen. Nu heb ik alleen een aantal vraagjes:
1) bij welk voltage frituur je dit gevalletje? op 1,85 volt was het nog niet helemaal stabiel, crasht na 5 minuten 3DMark2000.
2) hoe meet je de temperatuur? Hij zit in een oud slot 1 BX mobo (P2B), en ik heb een temp sensor. Maar die core is zo extreem klein dat die sensor bijna de hele core bedekt...
3) Snapt een TNT een 83 MHz FSB? Of moet ik dan de AGP devider op 2/3 zetten?
4) Wie kent toevallig een Geforce 2 MX die op 83 MHz FSB loopt?
Alvast dank voor de hulp enzo.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP