Ben bezig met een macro in word, briefpapier via een formulier. Nu vraag ik me af of het mogelijk is de gebruikersnaam of echte naam in de brief te kunnen invoegen...
De code die je gepost hebt werkt... Alleen krijg ik een volledige username. Niet een domein username, maar een volledig uitgeschreven naam...
Voor een project moet ik de loginnaam hebben die gebruikt wordt om op het domein in te loggen. Ik heb de functies bekeken die bij de Application. -library horen, maar ik heb er helaas geen kunnen vinden. Weet je misschien hoe je wel de domein loginnaam kan opvragen, en niet de volledig uitgeschreven naam van de user?
Ik denk niet dat je snel een reactie krijgt van een user die hier al ruim een half jaar niet geweest is en al zo'n 2 jaar geen post meer heeft geplaatst. Ik stel voor dat je een nieuw topic opent voor je probleem, en dan op de goede plaats. Zie ook Waar hoort mijn topic?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm. 'All by himself?' said the captain. 'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.