Toon posts:

Sweex Router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst deze routertje gekocht en alles werkte perfect tot gisteren. Internet was sloom geworden, het laden van een site duurde af en toe best lang. Internet viel af en toe weg terwijl mijn modem wel goed werkte(Als ik gewoon de kabel van mijn internet verbinding direct aansluit op mijn netwerkkaart dan doet alles het normaal). Nou is mijn vraag: weet iemand hier misschien iets meer over dit probleem?

Wat ik al heb uitgeprobeerd:
- Opnieuw toewijzen van ip adressen.
- Router resseten.

ISP: @Home

Alvast bedankt.

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 09:57

highking

Langharig tuig

Heb je de logfiles van je router al bekeken? Wellicht dat daar een duidelijke melding staat met wat er ongeveer aan de hand is?

Verwijderd

Topicstarter
Dit is het enige wat ik krijg uit mijn log file:

Security Log:
code:
1
01/01/2002  00:02:43 Can't find NTP time

Vreemd genoeg werkt nou alles wel snel. :/ Ik snap er niks van.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 10:14 ]

Verwijderd

Ik heb ook die Sweex router, maar alleen geen printserver er op.
Ik heb het zelfde probleen als jouw, maar ik heb geen oplossing kunnen vinden.
als ik mijn netwerk kabel direct in de router stop heb ik dat, maar als ik de netwerk kabel in de switch doe dan heb ik nergens last van. Behalve dat ik niet meer online kan spelen. Door dat het de hele tijd lagt.

nu werkt de router hier ook goed, maar 's avonds is het ergste.
Heb je wel de nieuwste firmware? dan wordt het iets minder.

Verwijderd

Topicstarter
Het rare is: 2 maten van mij die hebben precies de zelfde router en bij hun doet ie het perfect zonder enige problemen. Bij mij doet ie het nou ook goed maar ik snap niet dat ie s'avonds zo moeilijk doet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 18:39:
Het rare is: 2 maten van mij die hebben precies de zelfde router en bij hun doet ie het perfect zonder enige problemen. Bij mij doet ie het nou ook goed maar ik snap niet dat ie s'avonds zo moeilijk doet.
Dat komt omdat 's avonds iedereen thuis hier is. En iedereen zit achter zijn pc.
Dan wordt het denk ik te veel voor de router. :+

Verwijderd

Topicstarter
Da ding eindigt uitendelijk door het raam denk ik als het zo door gaat. :P
Pagina: 1