Toon posts:

[IE6]Opslaan JPG: cannot find the file specified *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In IE 6 onder XP haal sla ik regelmatig jpegjes op door rechter-muisklik, save as.. Heel eenvoudig en werkte altijd.

Als ik dat nu doe, gaat het eenmaal goed, ik kan aangeven in welke directory het bestand moet komen en de jpeg wordt opgeslagen. Elke volgende poging geeft echter "the system cannot find the file specified". Na opnieuw opstarten gaat het weer een of enkele malen goed, en daarna weer de melding.

Het heeft niets met beveiliging van de site te maken en ik heb ook niet in mijn directory structuur zitten rommelen ofzo. Ik heb mijn temp internet files leeggemaakt, incl off-line content.

Wie weet waar dit aan kan liggen?

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 22:38
Zoek eens op adaware op download.com
Na installatie een update van spyware definities draaien en daarna een scan.
Gevonden componenten verwijderen.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:56

momania

iPhone 30! Bam!

IE6 is meer iets voor Software Algemeen
moved+titel fix ;)

Heb je ook al tussen deze lijst gekeken: [search=plaatje,opslaan,IE6] ?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb uitgebreid gezocht, kom veel het probleem 'opslaan als BMP' tegen. Die is te verhelpen door tempfiles op te schonen.

Ik heb adaware gedraaid met de laatste update, kwamen behoorlijk veel 'identified files' uit, merendeel cookies. Ook nog een tweede keer gedraaid, kwamen er nog meer uit. Cookies allemaal gedelete. Opnieuw opgestart.

Bij het opslaan van een tweede afbeelding verschijnt 'the file specified.... enzovoorts'. Om gek van te worden. :(

Dus... Adaware was een goede tip, maar loste het niet op.

Wie heeft dit eerder gehad? Zou Explorer opnieuw installeren helpen????????