Stofvrij en gesloten muis.

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-07 11:08
Ik ben op zoek naar een robust toetsenbord en muis. Dit toetsenbord en muis moet makkelijk schoon te maken zijn. Ik heb inmiddels wel al een geschikt toetsenbord gevonden alleen ik weet niet waar ik deze tik plank kan kopen.
Iemand een idee?

Virtually Indestructible Keyboard from Grandtec

[img]bhttp://tweakers.net/ext/i.dsp/1028411067.jpg[/img]

Eventueel een hoes over de muis of toetsenbord is ook geen probleem.

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Misschien een kleine touchpad gebruiken ipv een muis?
Een optische muis is ook zo goed als stofdicht. :)

Op die toetsenborden kan je echt niet fijn typen. Na 3 zinnen heb je het wel gehad.
Er zijn 'normale' toetsenborden die ook stof en waterdicht zijn, maar ik weet niet wat je budget/toepassing is? Ze zijn wel een flink stuk duurder.

[ Voor 53% gewijzigd door -=bas=- op 01-09-2003 09:47 ]

Senile! Senile Oekaki

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-07 11:08
_bas_ schreef op 01 September 2003 @ 09:46:
Misschien een kleine touchpad gebruiken ipv een muis?
Een optische muis is ook zo goed als stofdicht. :)

Op die toetsenborden kan je echt niet fijn typen. Na 3 zinnen heb je het wel gehad.
Er zijn 'normale' toetsenborden die ook stof en waterdicht zijn, maar ik weet niet wat je budget/toepassing is? Ze zijn wel een flink stuk duurder.
Hmm het moet worden gebruikt in een magezijn (winkel)
maar ik zou wel graag wat linkjes willen hebben van de wat duurdere modellen.

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:48

talin

ES-MA

mischien iets voor je :

ik heb hier een " natte " afdeling waar ongeveer 20 pc's staan in een ruimte van ong 4 graad waar ook elke dag met hogedruk schoongemaakt wordt .
mijn probleem is dus het meest : vocht .

ik heb daar gewone Lochitech optical mouse's liggen . die zijn goedkoop genoeg om te vervangen als ze kapot zijn .
en als toetsenbord heb ik 1 bapaald IBM toetsenbord waar speciale hoezen ( in vorm ) verkrijgbaar voor zijn .
toestenbord kost ong 20 euro , hoes per 10 34 euro .

ik heb aleens een test gedaan met die toestenborden die je in je openingspost hebt staan , maar bevielen niet echt en waren nogal aan de dure kant .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Als je een optische muis inpakt in een of ander transparant hoes, dan zal het ook prima moeten werken en toch stofvrij zijn lijkt me.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp