Toon posts:

[XP] CD Writer niet meer benaderbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan sinds korte tijd alleen nog maar mijn DVD lezer in windows bereiken maar mijn writer niet meer! hij is wel allemaal angesloten en alles stroom alles is goed. nu dacht ik laat ik is even mijn brander verwijderen uit mijn hardwarelijst nu heb ik dus ook naast C:\ D:\ (DVD) E:\ F:\ G:\ en geeneen van deze stations zit in mijn computer :S. sinds kort herken ik ook alleen maar mijn 5gb USB hardeschijf en niet meer de 30GB, hoe vaak ik hem er ook in en uithaal ik hoor wel dat geluidje van hardware ondekt enzo maar windows voegt hem niet toe zegmaar. (help !!!)

Ik heb windows XP Professional heb je nog meer info nodig?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
we houden hier niet zo van help geroep in de topic titel, je kan beter je probleem kort beschrijven dan 'HELP!' er in te zetten

ik denk dat je misschien wel een instalatie van winXP over je huidige heen moet doen, als ik het zo hoor zijn er wat dingen kapot gegaan.

't zijn te rare problemen om een andere oorzaak te hebben lijkt me
(hoewel je kan proberen even in je apparaatbeheer te kijken naar fouten)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Heb je al geprobeerd windows opnieuw te installeren? Wat zijn je specificaties van de pc?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De CD-Rom en Harddisk, zitten allebei, op een IDE-Channel (Het zij Primary of Secondairy)... Dus je kan kijken, wat er gebeurd, als je nieuwe chipset-drivers, of IDE-drivers installeerd

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

WPN

repair optie uitvoeren is makkelijker dan herinstall.... mocht dat niet werken dan nog een herinstall

heb je niet toevallig onlangs een 2e brand programma geinstalleerd ofzow? zoals nero samen met cd creator ofzow?
laatste keer dat ik hoorde dat brander niet meer egzien werdt lag het aan het samen installen van die programma's die dan iets met dlls fokken, oplossing kan je vinden ergens op nero of cd creator site (sorry geen links)

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Waarom zit je als een kind te gillen? :/ Anyway, ik heb de titel iig verduidelijkt :)

Kijk eens in de FAQ van Opslagmedia & I/O Controllers onder CD/DVD lezers/branders/media > Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed onder Windows voor meer tips ;)

[ Voor 17% gewijzigd door BalusC op 01-09-2003 08:23 ]

Pagina: 1