Hoe werkt Paypal??

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Een vriend en ik hebben allebei 2 maanden geleden een Paypal account aangemaakt om wel eens dingen op ebay te kopen. Hij heeft inmiddels zo'n 50 euro betaalt ermee, ik 200. Zijn account is nu ineens geblocked omdat hij z'n limiet bereikt heeft ofzo, en moet nu een credit card opgeven :? Ik ben allang over die 50 euro heen, en heb nog nergens last van :? Nu heb ik net 40 euro overgemaakt om iets te betalen, dus ik hoop maar dat ik die gewoon nog uit kan geven. Want terugboeken kan blijkbaar niet, want daar heb je ook een credit card voor nodig :( Hoe komt Paypal aan die limieten??

* Captain N snapt het even allemaal niet meer :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

www.Goku.nl schreef op 01 September 2003 @ 02:53:
Een vriend en ik hebben allebei 2 maanden geleden een Paypal account aangemaakt om wel eens dingen op ebay te kopen. Hij heeft inmiddels zo'n 50 euro betaalt ermee, ik 200. Zijn account is nu ineens geblocked omdat hij z'n limiet bereikt heeft ofzo, en moet nu een credit card opgeven :? Ik ben allang over die 50 euro heen, en heb nog nergens last van :? Nu heb ik net 40 euro overgemaakt om iets te betalen, dus ik hoop maar dat ik die gewoon nog uit kan geven. Want terugboeken kan blijkbaar niet, want daar heb je ook een credit card voor nodig :( Hoe komt Paypal aan die limieten??

* swampy snapt het even allemaal niet meer :P
Geloof dat PayPal confirmatie moet hebben dat de creditcard van jou is dus de gegevens van de bank moet weten....

Dit omdat anders mensen met een gestolen creditcard betalingen doen....

Zolang je nog niet volledig "gecheckt" bent heb je dan waarschijnlijk een limiet van 200 ....

mmm...niets om je zorgen over te maken.

Je vriend kan ook natuurlijk over de limiet op zijn creditcard gegaan zijn.....

There is no place like ::1

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 23:06

Xof

swampy schreef op 01 september 2003 @ 02:58:
[...]

Geloof dat PayPal confirmatie moet hebben dat de creditcard van jou is dus de gegevens van de bank moet weten....

Dit omdat anders mensen met een gestolen creditcard betalingen doen....

Zolang je nog niet volledig "gecheckt" bent heb je dan waarschijnlijk een limiet van 200 ....

mmm...niets om je zorgen over te maken.

Je vriend kan ook natuurlijk over de limiet op zijn creditcard gegaan zijn.....
Heeft niks met gestolen credit cards te maken, want in NL kun je gewoon het geld per bank overboeken naar paypal en dan staat het op je account.

Ik denk dat het om de gegevens gaat, als je veel transacties maakt dan hebben ze liever wat gegevens bij die naam zodat er niet gefraudeert kan worden (kan dat?)

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:11
Nope. Bij paypal moet je je account activeren voordat je er grote transacties mee kan doen. Dan moet je een code die op je creditcard-afschrift staat invullen op hun website en ben je "authorized" ofzo.

Overmaken via de bank _kan_ wel, maar je moet toch echt een CC hebben om je aan te melden op PayPal.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ik heb toch echt geen credit card, en die vriend ook niet. En we hebben dus bovenstaande bedragen overgemaakt... Wat ik niet snap is, hij zit bij 50 euro al aan een limiet dat ie niks meer kan uitgeven, en ik heb al 200 euro uitgegeven :?

[ Voor 36% gewijzigd door Captain N op 01-09-2003 10:42 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 16:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Voordat je veel geld via paypal gaat gebruiken:

[google=paypal] . Op de eerste pagina vind je al paypalwarning en paypalsucks.

Lees en huiver.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

is geen 50 euro, is 750 euro, klik maar op view limits

ik heb geen creditcard en betaalt met paypal 2900 euro per maand zonder problemen via banktransacties.

en je limiet gaat ook omhoog als je een transactie doet naar paypal.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Als ik naar view limits ga dan zie ik staan:
Your Sending Limit: $209.30

$3.30 Remaining
Terwijl bij die vriend er een veel lager bedrag stond. Hij wilde 18 euro overmaken, maar kon er nog maar 17 overmaken :? Terwijl er wel 18 op zijn account stonden.

[ Voor 9% gewijzigd door Captain N op 01-09-2003 12:53 ]

Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Goed bezig |:( Een bietje gebruik lopen maken van een service, terwijl je niet eens weet hoe alles precies werkt. Kwist uberhaupt niet eenz dat je zonder CC een account kon aanmaken.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Kan jij me uitleggen hoe het werkt dan? Die voorwaarden en zo zijn echt heel wazig.

@ h.mosselaer: Trouwens... als die limiet 750 is.. hoe kan jij dan 2900 per maand versturen :? :?

[ Voor 40% gewijzigd door Captain N op 01-09-2003 13:22 ]

Mijn foto's op Flickr.

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Waarschijnlijk heeft die niet genoeg geld op zijn account staan. Je krijgt dan gelijk vage meldingen dat je aan de limit zit.. Ze proberen je gewoon te dwingen met een creditkaart te betalen.. Waarschijnlijk kan je gewoon geld bij storten en dan kan je het weer gebruiken.

Je moet ook rekening houden met omreken koersen en volgens mij pikt paypal ook een aardig percentage.

Ik heb het ook wel eens gebruikt het is de enige manier om iets te betalen als je geen creditkaart hebt.. (en ik wil ook geen creditkaart)

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:17

Robtimus

me Robtimus no like you

Thijs B schreef op 01 September 2003 @ 13:33:
Je moet ook rekening houden met omreken koersen en volgens mij pikt paypal ook een aardig percentage.
Bij het versturen pikt PP geen percentage mee, alleen bij het ontvangen. Hoe ze echter ook nog es geld verdienen aan de verstuurders is een lagere koers gebruiken dan hij werkelijk is. Zo zat PP een tijdje terug op $1.05 voor een euro terwijl de echte koers zeker 2-3 cent hoger zat.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 20:21
met paypal koppel je gewoon een betalingsaccount aan je emailadres in combinatie met je creditkaart. Zo kun je geld overmaken naar een ander paypal-emailadres en wordt het bedrag afgeschreven via je creditkaart. werkt erg handig trouwens.

meer als $ 750 kan prima , alleen zul je wel je paypal account moeten activeren via code op je creditkaart factuur. Anders heb je te maken met een limiet.

offtopic:
Chiel is een tevreden paypal gebruiker

offtopic:
www.goku.nl ben jij ook de maker van de gelijknamige site ?

[ Voor 30% gewijzigd door Chiel op 01-09-2003 19:13 ]

Pagina: 1