ik heb een stereoset met kapotte cd-speler (waarschijnlijk lens weer eens vies of niet helemaal goed afgsteld). Dat weeeeeer eens laten maken kost me ongeveer 50euro. Nu overweeg ik om een cheap dvd-spelertje te kopen van zo'n 'zogname spetterende zomer aanbieding'.
(ben een standaard gebruiker met 'n lichtelijke neiging naar het in bezit hebben van gadgets. Kortom heb nog geen serround set boxen en maar een simpele slaapkamer tv van 27cm doorsnede maar wel weer een 'hudge' Inkel mengpaneel waarlangs de mogelijke toekomstige player zijn weg door gaat vinden.
geluid zal verlopig nog moeten verlopen via de boxen van mijn stereoset maar acht de kans van de aanschaf van een paar mooie serround boxen in de toekomst niet uitgesloten dus daar moet zo'n dvd-player ook mee overweg kunnen.
- Is zo'n speler t geld waard?
- Waar moet ik op letten - specificaties - uitgangen?
- wat gaat zo'n grapje me ongeveer kosten? (evt waar)
- heeft deze oplossing die ik voor ogen heb zin?
- hoe zit t met aansluitigen?
(ben een standaard gebruiker met 'n lichtelijke neiging naar het in bezit hebben van gadgets. Kortom heb nog geen serround set boxen en maar een simpele slaapkamer tv van 27cm doorsnede maar wel weer een 'hudge' Inkel mengpaneel waarlangs de mogelijke toekomstige player zijn weg door gaat vinden.
geluid zal verlopig nog moeten verlopen via de boxen van mijn stereoset maar acht de kans van de aanschaf van een paar mooie serround boxen in de toekomst niet uitgesloten dus daar moet zo'n dvd-player ook mee overweg kunnen.
- Is zo'n speler t geld waard?
- Waar moet ik op letten - specificaties - uitgangen?
- wat gaat zo'n grapje me ongeveer kosten? (evt waar)
- heeft deze oplossing die ik voor ogen heb zin?
- hoe zit t met aansluitigen?