UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one
er al aan gedacht om andere drivers te proberen
bekijk ook even of rare fratsen als texture compression en dat soort dingen goed staan, dus alles met het woord "texture" erin, zowel bij de kaart settings als die van je game.
Probeer ze eerst ff allemaal op laagst, en dan kijken waar het probleem kan zitten.
Ook de goeie drivers installen werkt
Trouwens, die p4's zijn goed over te klokken, heb van mijn 2.6 een 3.3 gemaakt
Probeer ze eerst ff allemaal op laagst, en dan kijken waar het probleem kan zitten.
Ook de goeie drivers installen werkt
Trouwens, die p4's zijn goed over te klokken, heb van mijn 2.6 een 3.3 gemaakt
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Kijk eens in Options voor de instellingen en zet ze op High en Download de nieuwste Driver's ( meuktracker )
kan ook te maken hebben met een niet goede installatie van sof2... Nog even een keertje opnieuw installeren mschien.
heb je hem overgeklokt? heb je een tweaker draaien? zo ja welke settings heb je dna daarvoor?
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
De machine is gewoon standaard, niet overgeclocked. Alle instellingen van SOF II heb ik al geprobeerd. De meegeleverde standaarddrivers en de nieuwste drivers heb ik al getest. Dit spel werd bovendien meegeleverd bij deze kaart, dus het zou wel moetn kunnen samenwerken. Herinstallatie van het spel heb ik nog niet gedaan. De CD's zijn goed, want hij draait probleemloos op een PIII-450 met Nvidia kaart.
UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one
Pagina: 1