SOF II+Radeon 9800 PRO werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

• Silverback
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik heb zojuist een nieuw systeem aangeschaft (PIV 3Ghz, 512MB, 200GB en Ati Radeon 9800 Pro). Bij de Ati kaart worden Wolfenstein en SOF II meegeleverd. Wolfenstein en andere spellen werken goed, maar bij SOF II krijg ik de personen goed te zien, maar de gebouwen, straten en alles wat er in een straat staat als een soort Wireframe te zien. Het spel werkt wel, maar wireframes ipv stenen ziet er natuurlijk niet uit. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 16:08
er al aan gedacht om andere drivers te proberen :?

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-12-2025

BaatZ

Prullenbakker :?

bekijk ook even of rare fratsen als texture compression en dat soort dingen goed staan, dus alles met het woord "texture" erin, zowel bij de kaart settings als die van je game.
Probeer ze eerst ff allemaal op laagst, en dan kijken waar het probleem kan zitten.

Ook de goeie drivers installen werkt :)

Trouwens, die p4's zijn goed over te klokken, heb van mijn 2.6 een 3.3 gemaakt >:)

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01
Kijk eens in Options voor de instellingen en zet ze op High en Download de nieuwste Driver's ( meuktracker )

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:41

Maxow

Hidden Sound System

kan ook te maken hebben met een niet goede installatie van sof2... Nog even een keertje opnieuw installeren mschien.

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

heb je hem overgeklokt? heb je een tweaker draaien? zo ja welke settings heb je dna daarvoor?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:45
>SPV

There is no magic.

• Silverback
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
De machine is gewoon standaard, niet overgeclocked. Alle instellingen van SOF II heb ik al geprobeerd. De meegeleverde standaarddrivers en de nieuwste drivers heb ik al getest. Dit spel werd bovendien meegeleverd bij deze kaart, dus het zou wel moetn kunnen samenwerken. Herinstallatie van het spel heb ik nog niet gedaan. De CD's zijn goed, want hij draait probleemloos op een PIII-450 met Nvidia kaart. 8)7

UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one

Pagina: 1