Ik heb sinds een half jaar een Canon Powershot G3. In het weekend wou ik een panorama foto maken, en ineens bemerkte ik dat dit niet meer lukte. Het probleem zit hem in de opname modus. Ik zal even een overzicht geven van de diverse modi (excl. C1 en 2) zoals die er bij mij uitzien op op het TFT schermpje rechtsbovenin.
Film = film gewoon
Stich = Tv (??)
Nachtopname = Tv (??)
Liggende beelden = Tv (??)
Staande beelden = gewoon gezichtje
Auto = geeft hij een gezichtje (ik weet niet of dat goed is..)
P = Tv
Tv = Tv
Av = Av
M = Tv
Op de 1 of andere manier is een boel ineens Tv. Ik kan me toch wel degelijk de P en M herinneren (staat ook in Gebruikshandleiding). Weet iemand hoe ik weer de goeie instellingen terug kan krijgen? Ik heb de hele handleiding doorgelezen (205 pag's) maar kom niet tot iets zinnigs
Is er misschien een manier om alles in de fabrieksinstellingen terug te zetten, dat zou ook een oplossing misschien zijn (c1 en c2 zijn zo weer geprogrammeerd).
Alvast bedankt.
Film = film gewoon
Stich = Tv (??)
Nachtopname = Tv (??)
Liggende beelden = Tv (??)
Staande beelden = gewoon gezichtje
Auto = geeft hij een gezichtje (ik weet niet of dat goed is..)
P = Tv
Tv = Tv
Av = Av
M = Tv
Op de 1 of andere manier is een boel ineens Tv. Ik kan me toch wel degelijk de P en M herinneren (staat ook in Gebruikshandleiding). Weet iemand hoe ik weer de goeie instellingen terug kan krijgen? Ik heb de hele handleiding doorgelezen (205 pag's) maar kom niet tot iets zinnigs
Is er misschien een manier om alles in de fabrieksinstellingen terug te zetten, dat zou ook een oplossing misschien zijn (c1 en c2 zijn zo weer geprogrammeerd).
Alvast bedankt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 23:38 ]