[W/CE]Programmeren H/PC Pro 3.0 / Windows CE 2.11

Pagina: 1
Acties:

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wie kan me uitleggen hoe ik een ontwikkel omgeving kan opzetten voor mijn Compaq 2010c met Windows CE 2.11 / Handheld PC Pro 3.0

Ik heb gegoogled / gezocht op microsoft. Maar ik kom er niet helemaal uit. Voornamelijk ook doordat bestanden niet op de microsoft site staan of vervangen door bestanden die anders zijn dan op "oude" websites aangegeven.

Volgens mij heeft microsoft alles lager dan PocketPC 2002 van zijn site verwijderd :(

Ik wil programmeren in emBedded Visual Basic of in emBedded Visual C++ 3.0 / 4.0

Ik heb verschillende SDK gedownload van microsoft. Tevens eVT 3.0 en eVT 4.0 gedownload.

eVT 3.0 geeft me niet de standaard mogelijkheid om de SDK voor H/PC pro te installeren. Als ik na installatie van eVT3.0 de SDK voor H/PC Pro handmatig installeer werken ze niet samen. M.a.w. ik kan niet "compilen" en of testen op mijn aangesloten Handheld PC.

Ik heb de readme's al bekeken. Maar volgens mij zit er geen compiler meer in de SDK die ik nodig heb (niet meer zoals "vroeger") en heb ik de Windows CE eMbedded Visual Toolkit voor Visual C++/Basic nodig. Kost weer €€€.

Het moet toch mogelijk zijn om met de tools die Microsoft beschikbaar stelt te ontwikkelen voor het al wat oudere WinCE2.0 / WinCE2.11 ?

Wie kan me uit de brand helpen ?