Toon posts:

Meerdere users op FTP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maak gebruik van een gehoste webserver. Ik wil hier op de ftp sommige users toegang op geven zodat zij hier bestanden op kunnen plaatsen alleen ze mogen dus niet toegang krijgen tot de html bestanden.

Er staat dat de webserver password beveiligde directories ondersteunt heb dit uitgeprobeerd maar ik krijg hiermee nog geen toegang.

De webserver ondersteunt nu geen php maar als moet kan dat wel.

Kan iemand me hierbij verder helpen ?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Wat denk jij dat FTP servers met Webdesign en/of Graphics te maken hebben mafbal :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Beveiligde directories wordt Apache-htaccess mee bedoeld en PHP heeft hier al helemaal niets mee te maken. Ga gewoon eens met je hoster praten want dit is wel heel erg basic. Hij is de enige die je hier mee kan helpen....

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:21

crisp

Devver

Pixelated

verkeerde forum --> SA

Intentionally left blank

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
over wat voor ftp server hebben we het hier? in een windows ftp server als serv-u of bftp is het mogelijk een user geen access te geven tot een bepaalde dir, al dan niet onderliggend in een wel te lezen map, door alle attributen uit te vinken :)

Verwijderd

Topicstarter
Ze mogen maar tot een bepaalde directory lees en schrijf rechten krijgen dus niet over de gehele ftp.

Ik zal eens een mailtje sturen naar de hoster.
Pagina: 1