Mijn systeem wil niet stabiel lopen. Al na een paar minuten, soms wat langer loopt m'n bak vast en kan ik alleen nog maar op de reset knop duwen. Graag wil ik van jullie horen wat je allemaal op je Abit KT7 (al dan niet met raid) heb zitten en in welk PCI slot de kaarten zitten en of je systeem probleemloos loopt natuurlijk.
Mijn configuratie:
Abit KT7 + Duron 800 (nog op standaardspeed, 41C)
ASUS GeForce DDR
Intel 100Mbit netwerkkaart
Creative SB Live! Player
Hollywood Plus
Adaptec 2940AU
Windows98SE UK of Windows Millenium UK
Ik heb alle COM poorten al uitgeschakeld maar zodra ik die SB erbij zet is het mis met mijn systeem, zonder SB lijkt ie wel stabiel maar gebeuren er zo heel af en toe ook rare dingen.
Met mijn vorige systeem (ASUS K7M + Athlon 750 en verder dezelfde onderdelen) had ik nooit problemen.
Het Abit board heeft ook nog een gare floppycontroller (ik kan niet booten van flop wat voor drive of disk ik ook neem) dus ik moet 'm nog omruilen. Zou een ASUS A7V wat zijn? Eigenlijk had ik stiekum ook een oogje op een Abit KT7 raid maar met al deze problemen weet ik het niet zo meer.
Mijn configuratie:
Abit KT7 + Duron 800 (nog op standaardspeed, 41C)
ASUS GeForce DDR
Intel 100Mbit netwerkkaart
Creative SB Live! Player
Hollywood Plus
Adaptec 2940AU
Windows98SE UK of Windows Millenium UK
Ik heb alle COM poorten al uitgeschakeld maar zodra ik die SB erbij zet is het mis met mijn systeem, zonder SB lijkt ie wel stabiel maar gebeuren er zo heel af en toe ook rare dingen.
Met mijn vorige systeem (ASUS K7M + Athlon 750 en verder dezelfde onderdelen) had ik nooit problemen.
Het Abit board heeft ook nog een gare floppycontroller (ik kan niet booten van flop wat voor drive of disk ik ook neem) dus ik moet 'm nog omruilen. Zou een ASUS A7V wat zijn? Eigenlijk had ik stiekum ook een oogje op een Abit KT7 raid maar met al deze problemen weet ik het niet zo meer.