Nu is mijn adapter van laptop er laatst mee opgehouden. ding opengebroken, als de originele case erom zit werkt het NIET, als ik case eraf haal werkt het wel. Maar, gezien er best wel wat stroom op staat leek het mij handig toch iets van case erop te maken.
Heb nu een doorzichtige bovenkant (stukje plastic (plexiglas
)) uit een cd-hoesje gehaald. Werkt prima, en ziet er leuk uit 
Nu had ik als plan om op die manier mijn hele case weg te modden (onderkant/zijkant is nog zwart). en zocht net hoe ik plexiglas het beste kan lijmen. Kwam ik stukje tegen over statische elektriciteit. Is het gevaarlijk wat ik nu aan het doen ben? Ding is niet geaard (was ooit dubbel geissoleerd), en heb weinig zin elke keer schok te krijgen als ik 'em aanraak (van statische elektra dus)
En, mijn vraag blijft natuurlijk, hoe kan ik het plastic/plexiglas van cdhoesjes het beste lijmen? (buigen wilde niet erg mooi worden, dus stukjes uitgezaagd, precies groot genoeg)
nog en plaatje hoe het er nu uitziet:

Tape is dus tijdelijk, en uiteindelijk moet hele case doorzichtig zijn.
Heb nu een doorzichtige bovenkant (stukje plastic (plexiglas
Nu had ik als plan om op die manier mijn hele case weg te modden (onderkant/zijkant is nog zwart). en zocht net hoe ik plexiglas het beste kan lijmen. Kwam ik stukje tegen over statische elektriciteit. Is het gevaarlijk wat ik nu aan het doen ben? Ding is niet geaard (was ooit dubbel geissoleerd), en heb weinig zin elke keer schok te krijgen als ik 'em aanraak (van statische elektra dus)
En, mijn vraag blijft natuurlijk, hoe kan ik het plastic/plexiglas van cdhoesjes het beste lijmen? (buigen wilde niet erg mooi worden, dus stukjes uitgezaagd, precies groot genoeg)
nog en plaatje hoe het er nu uitziet:
Tape is dus tijdelijk, en uiteindelijk moet hele case doorzichtig zijn.
[ Voor 1% gewijzigd door WieMie op 31-08-2003 21:17 . Reden: plaatje gefixt ]