---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ook is de virtuele performance toch een stukje minder dan je 'echte' OS. Dus je bent bijv. langer bezig met Photoshoppen.
[ Voor 26% gewijzigd door BèR op 31-08-2003 20:52 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verder zou ik mocht je dit plan willen doorzetten niet alleen een virusscanner op je 'echte' OS zetten, belangrijk is een firewall, omdat je dan toch te doen hebt met een soort netwerk...
[ Voor 45% gewijzigd door BèR op 31-08-2003 20:54 ]
Als je alleen programmeert kan je m.i. Vmware best gebruiken.Spider.007 schreef op 31 August 2003 @ 20:52:
Ik ben vooral veel bezig met programmeren; dus onder die omstandigheden is dat niet zo belangrijk. Wel is het handig om verschillende operating systemen tegelijk te kunnen draaien. Ook het backup voordeel spreekt me wel aan; op die manier kan ik razendsnel een herinstallatie doen.
Herinstallatie hoeft trouwens niet altijd. Met VMware 4 kan je nu ook snapshot's maken. Gaat er dan wat fout, kan je even klikken en ben je terug ik je vorige situatie
[ Voor 1% gewijzigd door Microkid op 31-08-2003 20:54 . Reden: typo ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

VMware in VMware werkt niet
---
Daar heb je gelijk in. 1 Gb geheugen moet wel lukken; ik had ook al bemerkt dat dat de bottleneck was; en niet zozeer het processorgebruik. Ik ga er in ieder geval eens serieus naar kijken; zeker nu er nog steeds geen grote bezwaren zijn aangedragen en de voordelen mij wel aansprekenG33rt schreef op 31 August 2003 @ 23:25:
Spider.007: het grote nadeel van virtual machines vind ik persoonlijk het geheugen gebruik. Als je gaat switchen heb je dus eigenlijk DRIE systemen draaien, de host en 2 clients, wat ik zelf teveel vind om nog prettig te kunnen werken (of je moet 1GB+ aan ram hebben)
---