Toon posts:

[Kazaa] downloads ook in temporary internet files

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
edit:
Het probleem heeft zichzelf opgelost, thread kan dicht

Ik gebruik Kazaa Lite om bestanden te downloaden. Tijdens het downloaden wordt er in de Shared Folder een .DAT bestand aangemaakt. Dit wordt groter naarmate ik meer gedownload heb. Dat betekend dus dat daar het bestand opgeslagen wordt tijdens het downloaden.

Maar nu:
Onder c:\*\temporary internet files\content.ie5 staat DIEZELFDE download nog een keer. Dezelfde grootte, dezelfde naam.

Dat betekend dus dat hij twee keer op mijn hdd staat. Nu weet ik niet precies hoe het proces werkt, maar het lijkt mij overbodig dat IE mijn Kazaa-download bijhoudt, zeker omdat Kazaa dat zelf doet in de vorm van een .DAT file.

Is het uit te zetten dat hij de download ook in de temp internet files neerzet? Kan ik die kopie gewoon verwijderen?

[edit]moest .dat zijn, ipv .bat
[edit2]Kazaa Lite
[edit3]Ik gebruik Windows XP

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 21:23 ]

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

mm, ik weet eigenlijk niet of dit normaal is, maar ik zou je zowieso aanraden om kazaa lite te gaan gebruiken ipv de standaard versie. Kazaalite is namelijk gestript van allerlei rotzooi.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 20:39:
Tijdens het downloaden wordt er in de Shared Folder een .BAT bestand aangemaakt.
Moet dat geen .DAT zijn?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Lite heb ik. Sorry, vergeten te vermelden.

Maar dit lijkt gewoon een standaard Windows functie te zijn en niets met Kazaa te maken te hebben.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd

ik heb ook kazaa lite en die .dat bestanden staan er bij mij maar 1x op

Verwijderd

Spider.007 schreef op 31 August 2003 @ 20:54:
[...]

Moet dat geen .DAT zijn?
klopt... zijn dat bestanden ipv bat
ff ontopic: bij mij staatie maar op 1 plek

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 21:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hm, ik heb net nog een keer gekeken in de temp files, maar het bestand is verdwenen. Zal een tijdelijk iets geweest zijn.

Nouwja, het is Windows dus we hoeven het niet te snappen. Dat doen ze in Redmond wel :)

De thread kan dus dicht.
In ieder geval bedankt voor de hulp.
Pagina: 1